Helaas...

Nou meiden,

Ook ik mag door naar de volgende ronde...
Had al 2x een cyclus van 29 dagen gehad dus toen ik afgelopen zaterdag niet ongesteld werd kreeg ik hoop. Zondagochtend ook nog niets, dus ik ging al voorzichtig fantaseren hoe iedereen zou reageren enzo. Helaas een uur later ging ik naar de wc en ja hoor, daar waren de rode duiveltjes! En nogal heftig ook.
Na even flink een potje gejankt te hebben nu op naar ronde drie. Morgen ga ik weer aan de Clomid en goed ons best doen en hopen dat het deze keer wel raak is!
Op naar 10-11 september (mijn NOD).

Groetjes Astrid

He getsie dat is een tegenvaller!! Je blijft toch hopen he! Ik was dit keer ook laat terwijl ik heeel regelmatig ben met mijn 28 dagen. Ik was ook al aan het fantaseren.
Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!!

gr.Inge

Hé lieve Astrid,

Wat ontzettend rot voor je......het is gewoon iedere keer weer zo'n teleurstelling hé?

Je hoopt zo ontzettend dat het nu eens raak is en dan pats boem, daar is die rode duivel weer.

Heel veel sterkte meid en houd de moed erin.

Veel liefs van Indy

Hoi Aslan,

Echt klote meid je   hebt dan inderdaad van die flitsen van ow zou het zo zijn.
en dan komen ze toch weer, maar hou vol wie weet de volgende keer

groetjes van Martje

Dag lieve meiden,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties (en de digitale knuffel natuurlijk).
Het gaat al weer een stuk beter met me. Voel me niet meer zo klote en ben weer met goede moed aan de nieuwe kuur Clomid begonnen.
Moet wel zeggen dat ik me wat zorgen maak of het wel helemaal natuurlijk gaat lukken, ik bedoel alle omstandigheden waren deze keer optimaal. (2 eitjes, superzaad, eisprong).
En toch niet gelukt. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit hé. We gaan gewoon weer ons best doen.

Liefs Astrid

Terug
Bovenaan