helaas

Hoi meiden,

Net gebeld door de VU. Helaas geen goed nieuws. Ik ben echt wel van slag, stiekem hoop je toch dat het is gelukt. Ik ga nu lekker naar huis, heb geen zin om nog te werken.
Jullie wel bedankt voor het meeleven, echt hartstikke gaaf!
Wij gaan gewoon door voor de volgende poging na een maandje rust! Ooit komt het goed!

liefs Noortje

Lieve Noortje,

Is dat even balen....... en behoorlijk  K..

Ik hoopte zo voor je dat het raak zou zijn. Heel veel sterkte en doe het rustig aan.

Liefs Tieneke

Bleeeeeeeeeeeeeeghh!! WAT EEN ROTNIEUWS!!!! Kan me voorstellen dat je van slag bent en je hebt groot gelijk dat je naar huis bent gegaan. Ik had ook echt goede hoop voor je maar helaas.... Het ongestelde gevoel wat steeds erger werd klopte dan toch wel.
Geef de moed niet op meissie!!!!!! Helaas moet je naar de volgende ronde maar wellicht is het die ronde raak!!
Mijn buren hebben een tweeling van de 3e en laatste poging dus ook dat gebeurt.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Als je even wil kletsen dan kun je me mailen op inge12474@hotmail.com (ook via msn op dit adres) of een bericht op mijn log achterlaten waar ook druk gekletst wordt: http://wensweb.web-log.nl/

Dikke kus en veel liefs
Inge

sHIT@#$%^&*

Ik dacht,ik kijk even of er al nieuws is..Echt balen, ik had zo gehoopt dat de eerste poging meteen raak zou zijn...

Heel veel sterkte en ik hoop dat 2006 jouw jaar wordt.

veel liefs
Marielle

Hoi Noortje,
Wat is dit ontzettend jammer zeg!! om met andere woorden te zeggen K met hele grote peren.
Ik had zo'n goede hoop voor jullie, maar ik hoop dat als je een maandje rust neemt dat de volgende poging raak is.
Doe het rustig aan, en eet een zak chips leeg.
Groetjes van Margriet

Gaat wel weer hoor! Lekker met mijn vriend gehugt, die het nog steeds niet gelooft omdat ik nog niet ongesteld ben. KUT Progestan!!!!
Enne Margriet, die zak chips zit er bijna in!

Jullie zijn geweldig!

hoi noortje

wat een rot nieuws had zulke goede hoop.... en nu dit
blijf moed houden bij ons was het de tweede keer... bij jou hopelijk ook. maar goed daar heb je nu niks aan...
heel veel sterkte ik weet uit ervaring hoe het voelt!

liefs rozemarijn

hoi noortje,

wat is dit echt super K voor je zeg.........
die stomme progesteran ook!!!
echt heel veel sterkte,
ik leef erg met je mee,weet hoe je je voelt nu....
heb er verder geen woorden voor,

liefs moniek

Terug
Bovenaan