helaas

A

Anoniem

Guest
Het had zo leuk kunnen zijn, maar helaas kreeg ik net buikkrampen en daar waren de duiveltjes.
Ik was eigenlijk verrast. Eind van de week lekker 3 weken op vakantie. Ik zal maandag bellen met het ziekenhuis, wat er nu gaat gebeuren. Jammer ik had zo graag willen zeggen:  ha, jullie hadden ongelijk...............

Liefs

Lydia

hoi Lydia,

GRRR! Het blijft een naar moment... Veel plezier op vakantie, ga je meteen voor een volgende poging of sla je een maandje over?

Liefs, Saar

Hoi Saartje

We slaan een keertje over. Ik heb zin in de vakantie en ik ben er nu  niet aan toe om nog een poging te doen. Ik ben erg emo op dit moment en trek het even niet. IUI en ontslag gaan bij mij niet goed samen.
Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en zij vinden dat we beter voor ivf door kunnen gaan. Maar van mij hoeft dat nu niet. Ik ben er niet aan toe, mijn man wel en dit geeft wat spanning. We gaan dus beiden voor een rust pauze

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Heverdorie. Ik had toen ik je eerdere stukje las hele goede hoop. Je had kwaaltjes waarvan ik dacht, die is gewoon hardstikke zwanger. Maar helaas..................Wat kan een vrouwen lichaam je toch voor de gek houden.
Heel goed dat jullie even een rustpauze nemen. Nu kunnen jullie onbezorgd van een heerlijke vakantie genieten. Waar gaat de reis naar toe?
Geniet lekker van elkaar.

Kruimel

Hoi Lydia,

Wat balen zeg! Die vervelende duiveltjes weer..... sterkte meis.
Probeer toch lekker te genieten van jullie vakantie.

Knuffel Suusje

Terug
Bovenaan