Helaas !!!!!!!!!

Nou meiden,

Helass IUI 3 is ook mislukt. Vanmiddag hebben de rode  zich weer aangekondigd. Mijn temp was er vanmorgen al naar dus ik was enigszins voorbereid maar het is niet minder zuur natuurlijk. Ik heb nu erge buikkrampen en voel me verdrietig, maar ik weet ook dat ik niet bij de pakken neer moet gaan zitten en weer doorzettten. Dus ja daar gaan we dan maar weer voor. Maandag maar weer bellen en weer verder zien. Iedereen bedankt voor het meeleven en iedereen natuurlijk veel succes met behandelen en wachten. Ik meld me wel weer als er weer nieuws is.

Groetjes van Cindy  

Hoi Cindy,
Ik had zo gehoopt dat jij vandaag of morgen met goed nieuws zou komen, wat ontzettend balen zeg dat de  toch zijn gekomen. Neem even  de tijd voor jezelf, even lekker ontspannen en dan straks vol goede moed op naar de volgende poging. En hopelijk dan meer succes.
Liefs, Judith

Hoi lieve Cindy,

Wat jammer zeg, echt heel erg jammer dat het nou bij jou ook al niet gelukt is. Ik had zo gehoopt dat jij deze maand die ene zou zijn waarbij het wel raak was! Ik kan me goed voorstellen dat de moet je even helemaal in de schoenen is gezakt! Ik leef met je mee hoor! Wanneer moet je nou weer beginnen met spuiten? Welke hormonen gebruik jij ook alweer? Ben het even kwijt, het zijn er ook zo veel die met IUI bezig zijn. Ik denk dat we dan redelijk gelijk op gaan lopen, maar een paar dagen verschil. Kunnen we elkaar weer moed inspreken en steunen in de moeilijk wachtweken! Ik denk aan je en heel veel sterkte nu....

Liefs, Anke

He meiden,

Ik voel me wel redelijk relaxed hoor. Tja het is ook niet anders. We moetren weer door. Anke ik heb IUI in eigen cyclus. Dus ik gebruik helemaal geen hormonen.
Mijn cyclus is heel constant en alleen het zaad van mijn man is verminderd daardoor hebben we de iui.
Ik moet morgen bellen om een afspraak te maken voor cd 10 dat zal wel 11 worden want 10 is op koninginnedag. En ja dan moet ik met LH testen mijn eisprong bepalen en vervolgens wordt de iui gepland. Grote kans dat dit wordt op 5mei, ik weet niet of ze dan ook insemineren. En zon 6 mei ga ik hele dag met mijn moeder naar scheveningen, we gaan naar tarzan. Dus ja die dag zal het ook niet lukken, dus ik houd er zelfs rekening mee dat we misschien wel een keertje zullen overslaan. Nou ja nog even afwachten dus. Nou meiden jullie weer veel succes en we gaan er weer voor.

groetjes Cindy

hallo Cindy,

Balen voor je dat deze poging weer mislukt is...
Hopelijk deze maand meer geluk!
Ik hoop natuurlijk voor je dat het allemaal gewoon door kan gaan.
Dat je geen maand hoeft over te slaan.

Heel veel succes
grtjs
mama Peet

Terug
Bovenaan