Helaas...

Helaas ... weer niet deze ronde... Vanavond toch ongesteld geworden. Nadat ik de hele dag straal misselijk was, wat kan je lichaam je soms toch gemeen voor de gek houden he???!!!!
2 dagen over tijd en nu toch ongesteld. Heb me gelukkig kunnen beheersen en geen test gedaan. Op naar de volgende ronde dus...

Succes voor iedereen die nog op het wachtbankje zit!!!

kus Mickey

Ow lieve Mickey,

He verdorie.... Wat flink balen weer zeg...
Alhoewel je het eigenlijk al verwachtte, is het toch ff flink balen en verdrietig zijn als je dan toch weer ongesteld wordt.....

Wat oneerlijk en verdrietig weer.
Ik hoop dat je je weer ff op kunt laden om er weer voor te gaan.

Hopelijk wordt semptember toch nog een beetje een lucky maand voor ons.....
Zou het eigenlijk moeten worden, maar helaas.... Wellicht komt er toch een lichtpuntje voor ons over een week of 4........

Liefs en hou je taai.
Dikke kus
Peet

Lieve Mickey,

Wat ontzettend k*&%te zeg! Het valt toch steeds iedere keer weer erg zwaar. En idd: je lichaam laat je vaak in de steek. Al die rotgeintjes met misselijk voelen, zere borsten etc. Je wordt ook gewoon voor de gek gehouden.... Het zal wel gewoon die grote wens zijn en de enorme hoop op een kelin wondertje, maar het is om stapel van te worden.

In elk geval heel veel succes de komende maan en wie weet is september wel onze geluksmaand! Sterkte meid!

Liefs,

Ginger

Hoi Mick

Verdomme wat vervelend zeg...ik had er zo op gehoopt dat als ik terug zou komen van vakantie ik goed nieuws van je zou lezen.... :-(
Nou meid heel heel veel sterkte en hoop dat de volgende ronde de laatste is.

xxx en veel liefs van Niekje

Lieve Mick,
Ik wil je ff laten weten dat ik zo ontzettend rot voor jullie vind....
Je bent wel sterk hoor dat je niet hebt getest. Ik hou het niet meer vol (zie mijn topic) en ga vanavond testen...
Sterkte met het hervinden van genoeg kracht en moed om weer door te gaan naar de volgende ronde

Liefs, SunshineJo

Lieve Mickey,

Ook jij weer dikke pech deze ronde....balen hoor meid! Het lijkt voor sommigen van ons gewoon zo moeizaam te moeten gaan he! Er komen hier soms meiden nieuw op het forum en binnen een maand zijn ze weer vertrokken, omdat ze dan 'al' zwanger zijn....heerlijk voor hen, maar wij blijven steeds maar over he. Ik denk aan je en hoop dat je je ondertussen weer een klein beetje beter voelt!

Dikke kus, Anke

Terug
Bovenaan