Helaas.......

Hoi meiden,

Vanmorgen ongesteld geworden, 1 dag voor mijn NOD. Onze IUI-poging is dus mislukt.....
Ben er behoorlijk van ondersteboven, ik voelde hem al aankomen: hoofdpijn, lage temp, maar bleef toch teveel hoop houden. En daardoor komt het toch wel heel hard aan.
Goede vriendin van me vertelde me deze week dat ze zwanger is van de tweede. Beide in een keer raak. Wat is het toch oneerlijk!

Ik heb even niet zo'n zin om een heel verhaal te schrijven, ik moet even mijn verdriet   een plekje geven en weer wat moed gaan verzamelen voor de volgende poging.

Iedereen die nog op het wachtbankje zit: Laat me alsjeblieft weer glimlachen!
Succes!

Liefs,

een teleurgestelde Ginger

Hallo Ginger,

Wat gigantisch balen zeg. Echt KL*TE!!!!! Ik vind het heel erg voor jullie. Huil eerst maar lekker uit bij je man en probeer het een plekje te geven. We horen wel weer hoe het verder met je gaat.

Sterkte!!!

Liefs Ester

Nou Ginger, wat een rotnieuws!!!
Ook al voel je het al aankomen, je blijft toch hopen tot je daadwerkelijk ongesteld bent geworden toch? Dat heb ik tenminste wel...

Ik kan even niets bedenken om je te laten glimlachen, die glimlanch is momenteel bij mij ook eventjes ver te zoeken, maar misschien helpt het om vna lekker met je man of vriend een wijntje of biertje te drinken en een toastje met filet americain en een schimmelkaasje te eten

Ik doe dat soms als ik ongesteld ben geworden en boos en verdrietig ben, heel kinderachtig misschien, maar kan er soms gewoon zo'n "lekker puh!!!" gevoel van krijgen...

Sterkte meid,
liefs Mickey

Hoi Ginger
Getverderrie, wat balen! Ik had zo gehoopt dat het bij jullie de 1e poging wel gelijk zou lukken. Heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer iets positiever tegenaan kijkt en vol goede moed op weg zult gaan naar IUI 2.

Liefs, Cath

Lieve lieve Ginger,

wat ontzettend kl*te! Ik had zulke goede hoop voor jullie en ik had het je zo enorm gegund! Ik weet even niet wat ik moet zeggen.... ik hoop voor je dat je het snel een plekje kan geven en vol goede moed aan de volgende ronde kan beginnen. Heel veel sterkte, ook voor je partner.... Ik denk aan je hoor!

Liefs Imme

Hoi lieve Ginger

Dit is echt enorm balen voor jullie. Meid het  is je zo gegund.
Ik wens je heel heel veel sterkte met dit te verwerken en denk eerst aan jezelf en je mannetje natuurlijk. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.

Heel veel sterkte en ik denk aan je.

liefs van Niekje.

Lieve Ginger,

Sjips......
Wat jammer zeg!
Zeker nu ook net je vriendin/collega haar goeie nieuws kwam brengen....

Meisje... Hou je taai. Huil lekker uit en geef het een plekje!

Ik denk aan je
Liefs,
Peet

Lieve meiden,

Nog bedankt voor jullie lieve reacties!

We zijn weer over de dip heen hoor! En we gaan er weer helemaal voor!! Waarschijnlijk volgende week donderdag (13e) de tweede IUI.

Iedereen heel veel succes en tot gauw!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan