Helaas

Hoi ik ben 'Eefje" 29 jaar en heb net in het ziekenhuis te horen gekregen dat mijn vruchtje met 6,5 week gestopt is met groeien. Toen heb ik ook een eenmalige bloeding gehad en daar bleef het bij. Tot gisteren. Ik begon bloed te verliezen. En vandaag ook nog. Dus ik moet van het januari forum hier naartoe. Helaas. Maar het is fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben. En vind het fijn om jullie verhalen te lezen. Maar ik hoop net zoals jullie dat we hier snel weg zijn. Het is nu wachten of het vruchtje er vanzelf uitkomt. Anders heb ik volgende week woensdag weer een afspraak met de vk voor controle ofzoiets.

Sterkte allemaal.
Eefje

Hoi Eefje,
Sterkte toegewenst!
Ik hoop met je mee dat je weer snel op een ander forum zult zijn.
Ik had eind januari een mk. Omdat er na 1,5 week nog niets gebeurde heb ik een curretage gehad (helaas 2 omdat de eerste keer niet afdoende was).
Ik hoop voor jou dat de miskraam snel achter de rug is en je weer vooruit kunt kijken.
Groetjes van Caroline

Hai Eefje,

Ik ben van het januari forum, dus ik heb je verhalen gelezen. Ik heb in maart ook een miskraam gehad. Ik ging voor een echo bij week 9,5 en kreeg toen ook te horen dat het vruchtje niet meer leeft sinds week 5 a 6. Ik moest toen 2 weken wachten. Na 1,5 week is het er toch spontaan uitgekomen. Toen dat eenmaal gebeurd was kon ik het afsluiten en verwerken. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe. Liefs Monique

hoe gaat het met je?
ik hoop voor je dat het allemaal snel voorbij is en dat je dan de draad weer op kan pakken, maar doe het rustig aan en denk aan jezelf,
veel liefs paulien.

Eefje, heb al veel aan je gedacht!

Hopelijk zijn hier de juiste mensen te vinden die je met raad en daad kunnen bijstaan. Ik kan het niet, heb geen ervaring en heb geen schrijftalent.

Liefs
Sandra( forum jan )

Terug
Bovenaan