Helaas.....

Hi meiden,

Gisteren mijn NOD, maar zaterdag waren de duiveltjes er al...... :-( Weer verdrietig omdat ik dacht dat mijn lichaam allerlei signalen aan het zenden was. Echt balen, want volgens mij hebben we echt ´goed ´ geklust en soms word je er dan echt een beetje moedeloos van....

Nieuwe NOD is op 20 maart en we gaan natuurlijk weer volop ons best doen!

Ik lees regelmatig verhalen over ovulatietesten. Hoe werken deze precies? Verder zag ik volgens mij ook supergrote pakketten in de winkel liggen (flink aan de prijs) die konden bepalen wanneer de ovulatie plaatsvindt. Zijn dit dingen die je vaker kunt gebruiken?

X-je Syl

Hoi Syl,

Ovulatietesten zijn inderdaad flink aan de prijs. Ik koop ze iets goedkoper in het ziekenhuis maar dat komt omdat we daar onder behandeling zijn.
Ze zijn vrij eenvoudig toe te passen. Je moet afhankelijk van je cyclus een aantal dagen achter elkaar een test doen net zo lang tot de test positief is. Als je een positief resultaat hebt moet je meteen aan de klus want dan heb je op korte termijn je eisprong. Op Babybrabbel.nl kun je ze ook iets goedkoper bestellen.
Je kunt ze 1 keer gebruiken maar er zitten er 7 in een doosje.
Het is het proberen waard hoor want het is al zo moelijk timen allemaal.

Succes!
gr.Inge

Hoi Syl,

Jammer dat je weer ongi bent geworden, het is altijd weer erg verdrietig om weer aan een nieuwe ronde te moeten beginnen. Maar hou je taai he!

Ik heb ook een paar keer ovulatietesten gebruikt en ik moet zeggen dat ik daar erg positief tegenover sta. Als wij weer serieus zwanger willen worden dan ga ik ook weer een pakketje kopen, al zijn ze inderdaad errruug duur!

Het geeft meer rust wanneer je precies weet wanneer je ei er is.

Succes liefs Bibi

Hoi Syl,

Ik weet hoe je je nu voelt echt kloten. Het is elke keer weer een teleurstelling, want je wilt zo graag zwanger worden. Het is mij deze keer wel gelukt, maar wat gun ik het jullie toch allemaal. Ik hoop dat het de volgende keer wel raak is. Meid sterkte en heel veel succes!

liefs Renske

Hoi Syl,
Ik weet ook hoe het voelt als het weer niet gelukt is! Weer een maand geduld hebben..
Ik gebruik ook al een tijdje ovulatietesten, die van Persona. Deze is zeker niet goedkoop, maar wel erg duidelijk. Hij geeft 1 tot 2 dagen van tevoren je eisprong aan. Ben er twee keer zwanger mee geworden in twee jaar tijd, helaas allebei geeindigd in een miskraam, dus nu weer begonnen met testen. Dit ook omdat ik veel in het buitenland zit en hierdoor kan ik het toch goed plannen.
Succes ermee!

Terug
Bovenaan