Helaas

Hallo allemaal,

Ik heb donderdag een echo gehad en helaas het hartje van mijn wondertje klopte niet. Ik had gehoopt wat de gyn. dacht, dat  ik korter zwanger  zou zijn  (eerste echo), maar helaas. Ik heb nu een soort medicijn gekregen Cytotex. Dit maakt  je baarmoederwand week, kent iemand dit?  Wordt wel aan maagpatienten voorgeschreven?!?
Ik kreeg geen curretage omdat ik in maart 2 x ben gecurreteerd en daarna een laparascopie heb gehad.
Ik heb besloten om het verlangen naar een tweede kind even los te laten. Hoelang weet ik niet, maar wel  totdat ik me lichaamlijk en geestelijk beter voel.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte met alles en mijn wens voor jullie is dat ik hoop dat jullie ooit een wondertje gezond in de armen kunnen sluiten. Of het nu je eerste, tweede derde of achtste kindje is, het maakt niet uit.

Veel liefs van Monique.

Hi Monique
Ik vind dit zo erg voor je!! Ik heb net ook je reactie gelezen onder mijn verhaal en daar schreef je het al. Als ik al zo denk (rust willen) kan ik me van jou al helemaal voorstellen dat je even afstand wil nemen. Het is zo onrechtvaardig allemaal. Jij bent gelovig en ik geloof ook maar zonder naar de kerk te gaan.  Op dit forum komt ook iemand die gelovig is en soms stel ik haar vragen omdat ik, wat sommige gebeurtenissen in het leven betreft, mij er niet bij kan neerleggen. Jouw 2e mk, Corina heeft haar 5e gehad, Bibi haar 4e en Hester haar 3e.
Ze zeggen dat alles in het leven wat je overkomt een reden heeft maar ik kan me nu even niet indenken waarom jij nu wéér een miskraam heb gekregen. Ik hoop dat je de kracht en vooral de rust vindt om dit te verwerken en inderdaad wat je zegt; geniet lekker van je zoon!!
En je weet het, je kunt hier altijd van je afschrijven want wij schrijven altijd wat terug!!

heel veel sterkte en liefs
Costa    

lieve Monique,

wat erg voor jullie. Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het voor je moet zijn. Ben zelf ook geen 20 meer. 34. Natuurlijk moet je soms je zwangerschapswens even in de ijskast zetten, om even tot rust te komen, maar ja op deze leeftijd is elk jaar er weer een extra he? Ik denk ook wel eens hoelang je door moet gaan, want het is toch elke keer weer verdriet wat de kleine, bij mij, iets grotere bij jou, ook mee krijgt. We zijn natuurlijk ook al hardstikke bevoorrecht met een kind, daar moeten we dan ook vooral van genieten he? Maar desondanks wil ik wel graag nog eens hoor en jij tot nu toe ook, dus ik snap dat het heel zwaar zal zijn. Heel veeel sterkte!

lieve Monique,

Wat een ellende weer meis, het spijt me voor je.

Ik hoop van de week op vakantie te gaan, maar als je wil mag je me wel
eens mailen hoor, wiseguytyssen@hotmail.com . Mail daarheen en ik zorg
dat je mijn gewone e-mailadres krijgt.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst hoor.

liefs Hester  

hallo,

Ik leef met je mee!! Hoop dat het wachten niet te lang voor je wordt en je het allemaal redt. Het is gewoon niet eerlijk meer!! Ik wens je heel veel succes!!

dikke kus Patricia

Lieve Monique,

Wat vind ik dit jammer om te horen. Ik had van het weekend nog aan je gedacht, en dacht bij mezelf: Geen bericht is vast goed bericht. Helaas is dat niet zo.

Ik snap heel goed dat je nu even rustig aan wilt doen. Zeker als het in maart ook al een keertje misgegaan is. Ik weet niet wat ik zou doen als het weer een keer mis zou gaan. Laat het allemaal   bezinken, en verwerk dit grote verlies samen met je gezin. En ook al lijkt dit nu moeilijk, ook voor jullie gaat de zon weer schijnen.

Ik denk aan jullie!
Groetjes, Kat

Lieve Monique,

Wat ontzettend balen dat het mis is gegaan!! Echt sh*t zeg!! Hoe je van blijdschap ineens intens verdrietig kunt zijn....het is niet eerlijk!
Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop voor je dat je het een beetje los kunt laten zoals je zelf wilt.
Sterkte!

Liefs Anne

Lieve lieve Monique,

Tjonge jonge, ik ben echt sprakeloos.
3 meiden die dan weer zwanger mogen zijn en alle 3 krijgen we weer geen kans.
Ik vind het echt super rot voor je.
Ik kan je helaas geen advies geven over die medicijnen. Zelf ga ik woensdaf weer voor een echo omdat ik nu haast wil maken met een curretage alleen moest ik dus toch eerst voor een echo. Eigenlijk staat deze op volgende week maar ik heb vandaag gebeld want ik vind dit niets. Hopenlijk kan ik dan volgende week een curretage krijgen.
Het is zo vreemd want alle andere miskramen zijn natuurlijk verlopen alleen deze wil niet loslaten. Ik kan er zelf niet mee blijven rondlopen omdat ik me daardoor rusteloos voel.

Ik hou je op de hoogte en jij ook heel veel sterkte,

Knuffel,

Corina

Terug
Bovenaan