Helaas....

Hoi Allemaal,
Mijn vermoeden is bevestigd.
Op de echo was niets meer te zien in mijn baarmoeder, dus toch een vroege miskraam of weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
Zwangerschap nr 3 die verkeerd eindigd.

Ik weet dat veel vrouwen  nog meer problemen hebben maar ik word er onderhand erg moedeloos van en voel me ook ontzettend klote nu..
Maar ja, ze gaan nu wel onderzoeken doen..

Liefs Janneke

Hoi Janneke,

Wat ontzettend k** dat het ook dit keer weer niet goed gegaan is, Ik heb het zelf ook meegemaakt dus weet hoe je je inmiddels moet voelen. Gun jezelf ook tijd om het te verwerken, want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Laat het ons weten als we iets voor je kunnen betekenen.
Wel fijn dat ze nu eindelijk onderzoeken gaan doen. Hoop dat jullie er iets verder mee komen.
Ondanks  alles hoop ik dat je toch snel gezond zwanger bent.

liefs,
Dion

Hoi Janneke,

Wat ontzettend erg voor je. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je nu klote voelt. Ik had dat al na 1 miskraam, laat staan na een 3de.

Ik weet dat het voor jou waarschijnlijk als onmogelijk voelt, maar probeer toch vertrouwen te houden in je lichaam. En misschien dat ze door onderzoek kunnen kijken wat er misgaat.

Houd moed want dat je zwanger kunt worden staat vast. Nu de rest nog.....

Groetjes,
Maike

Dank je wel voor jullie lieve reacties!
Het gaat nu iets beter dan gister, al heb ik nog wel mijn momenten dat ik me rot voel.
Woensdag ben ik jarig en volgende week zaterdag zou ik eigenlijk een feestje geven maar dat heb ik afgezegd. Ben niet echt in de stemming om een huis vol mensen te hebben en te feesten.
Dan ga ik liever met mijn mannetje lekker uit eten ofzo.

Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen met de onderzoeken en wat dat precies inhoudt.. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Groetjes Janneke

Hoi Janneke,

Bij ons hebben ze een uitgebreid bloedonderzoek gedaan en een chromosoomonderzoek. Ook wordt er morgen nog een inwendige echo gemaakt om te kijken of baarmoeder en eierstoken er goed uitzien.

Veel succes met de onderzoeken.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan