helaas...

Ik schreef al eerder dat Lukas moeite had met in slaap te komen, terwijl hij daar nooit last van heeft gehad. Ik heb nu al een paar keer zijn middagslaapje eraf gehaald en sindsdien slaapt hij weer zonder problemen s'avonds.

Ik vind het wel jammer, want ik genoot echt van die tijd alleen (lekker  boekje lezen enzo) maar het is niet anders.

Annemieke

Thomas slaapt al niet meer 's middags sinds Nina thuis kwam uit het ziekenhuis... Ik heb er echt heel wat tranen om gelaten hoor. Weg ideeen om lekker 's middags even bij te slapen, boekje te lezen of even Marieke zijn... Sterker nog, kan er nog om janken, hahahah! En het ergste is nog wel dat ie 's nachts ook vaak spookt. Voor een héél groot gedeelte ligt dat aan het verzetten van de klok. ( Duurde vorig jaar van Maart tot aan Oktober, precies tot de klok weer terug ging!) En nu gaan we weer een beetje die kant op, zucht! Zit ik niet op te wachten straks hoogzwanger en de komst van Joep. Gelukkig duurt het dan niet lang meer tot oktober, kunnen we allemaal tegelijk heerlijk de nacht door slapen, hihihi!

Liefs, marieke

Ook Chris slaapt bijna niet meer overdag.
Dit houdt in dat hij 's avonds wel op tijd slaapt...
Ik mis de uurtjes ook wel hoor overdag, maar aan de andere kant..hij speelt heerlijk, dus kan ik evengoed mijn eigen dingetjes tussen door doen hoor.

groetjes Pascal

Hoi Annemieke,

Fijn om te lezen dat het geholpen heeft om zijn middagslaapje eraf te halen. Weet je, als het straks nog beter weer wordt zul je er zelf de voordelen van inzien, want dan kun je   gewoon weg gaan 's middags wanneer je dat zelf wilt en ook dat biedt weer veel voordelen. Bij mij is Siebe natuurlijk de laatste in de rij, dus ik kan me voorstellen dat Marieke die Nina nog onder Thomas heeft en nog een kleine op komst, niet blij wordt van het weggevallen middagslaapje. Dat was ik ook niet toen ik 5 maanden zwanger was van Siebe en Merijn 3 maanden voor zijn 2de verjaardag besloot de hele dag wakker te blijven. Maar uiteindelijk komt alles goed en je went er heel snel aan hoor.

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan