helaas,,
waarschijnlijk ga ik een miskraam krijgen .
donderdag , zaterdag en gister had ik wat gekleurde afscheiding
na zondag de verloskundige te hebben gebelt en gister weer mochten we eindelijk komen gister avond.
mijn baarmoeder mond zag er rustig uit en was gesloten en daarbuiten zat een adertje dat steeds bloeden.
dus helemaal gerustgesteld en blij. naar huis gister avond
krijg ik vandaag de uitslag van het hcg in het bloed
van donderdag 68 naar nu woensdag in de 90 , is dit dus veel en veel te weinig
dus moeten we er van uit gaan dat het niet goed gaat en dat ik dus waarschijnlijk een miskraam ga krijgen.
donderdag 10 juni op controle en een echo maar dat zal waarschijnlijk nisk uitmaken
ik heb nu zoveel verdriet , eerst wordt ons een wondertje gegeven en dadelijk zo weer afgepakt . ben helemaal van slag en boos en verdrietig.
en helemaal alleen thuis pfff .zie door de tranen de letters niet meer
ik hou jullie op de hoogte
moekje
waarschijnlijk ga ik een miskraam krijgen .
donderdag , zaterdag en gister had ik wat gekleurde afscheiding
na zondag de verloskundige te hebben gebelt en gister weer mochten we eindelijk komen gister avond.
mijn baarmoeder mond zag er rustig uit en was gesloten en daarbuiten zat een adertje dat steeds bloeden.
dus helemaal gerustgesteld en blij. naar huis gister avond
krijg ik vandaag de uitslag van het hcg in het bloed
van donderdag 68 naar nu woensdag in de 90 , is dit dus veel en veel te weinig
dus moeten we er van uit gaan dat het niet goed gaat en dat ik dus waarschijnlijk een miskraam ga krijgen.
donderdag 10 juni op controle en een echo maar dat zal waarschijnlijk nisk uitmaken
ik heb nu zoveel verdriet , eerst wordt ons een wondertje gegeven en dadelijk zo weer afgepakt . ben helemaal van slag en boos en verdrietig.
en helemaal alleen thuis pfff .zie door de tranen de letters niet meer
ik hou jullie op de hoogte
moekje