helaas

Helaas moet ook ik afscheid nemen....
Na 14 maanden waren we eindelijk zwanger, maar dit werd een miskraam met 6 weken. Hierna gelijk weer zwanger maar ook nu lijkt het mis te gaan.
Met 8 weken nog een goede echo gehad. Maar sinds gister verlies ik veel bloed en ook nog stolsels erbij. Ben nu 9 weken en 2 dagen.  

Heel jammer....

Een verdrietige Janneke

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Moeilijk hoor.  
Bij mij is het helaas vannacht ook mis gegaan, ook veel verloren, dus ik voel een klein beetje met je mee (voor ons de eerste zwangerschap) ik was 7w4d.

Liefs,
Beibi

Sterkte meiden met het verlies! Mam12 heb je ook al een echo gehad. Wil je niet al teveel hoop geven, maar soms kan je ook bloeden omdat je bijvoorbeeld 2 vruchtzakjes had, waardoor er 1 afgestoten wordt. Ik zou in ieder geval wel een echo laten maken.

Sterkte!

he Beibi veel sterkte meid!

Nou hier is het raar maar waar. Ik had me helemaal voorbereid op een miskraam dit weekend. Maar het bloeden was helemaal gestopt. Dus vanmorgen maar de verloskundige gebeld en net voor echo geweest, en het is nog helemaal goed!!!

Echt ik moet weer wennen dat ik zwanger ben haha.

Helemaal in de wolken,

Groetjes Janneke

WAT GOED!!!! Gefeliciteerd!!!!

Wat is het vrouwenlijf toch een raar instrument...

Ben echt blij voor je, word er helemaal emotioneel van, want kan me je verdriet zo voorstellen en nu dit mooie bericht!

Geniet er lekker van! Nu moet het toch goed komen!

Liefs Laura

Terug
Bovenaan