Helaas???

A

Anoniem

Guest
Ik heb verschillende testen gedaan,omdat ik al twee weken niet lekker ben en buikpijn heb.Ik had echt het gevoel zwanger te zijn.Alle uitslagen waren negatief.Zaterdag is mijn NOD pas,misschien toch maar afwachten???

Ik word er wel een beetje depri van,maar ja als het niet zo is...op naar de volgende ronde.

Als ik het goed begrijp moet je NOD dus nog komen. Tja... ik wil je geen hoop geven, maar heb je gewoon niet te vroeg getest. De 1 is nu eenmaal gevoeliger voor het Hcg hormoon dan de ander...
Dus wacht nog even tot zaterdag of daarna.. dan wie weet.
Succes
Gr. Mamajo.

Mijn NOD moet idd nog komen.Omdat ik allerlei klachtjes had,heb ik contact gehad met de doktersassistente.Zij zei als je zwanger was geweest,had de test dat aangegeven,ook voor je NOD.......Maar dat hoeft dus idd niet zo te zijn.

groetjes

Wat een onzin van die doktersassistente.... er wordt niet voor niets geadvisseerd om pas vanaf je NOD te testen en dan nog kan ie negatief zijn.... Want als je een late eisprong hebt, kun je misschien pas bij 1 week overtijd positief testen. dusse.... echt onzin van haar.
trouwens vandaag al getest? En als ie negatief is.... test gewoon na 3 dagen weer als je nog niet ongie bent. dan kan ie positief zijn. Toch ongie geworden? sterkte ermee. ik weet hoe zwaar zo'n teleurstelling is. Hoe lang zijn jullie bezig? Gun het de tijd en ga na je ongie om de twee dagen vrijen en blijf na je ei nog een paar dagen vrijen. als jullie beiden gezond zijn, zullen jullie ook vast snel zwanger raken. (Misschien wist je dit al wel, maar goed.... )

Hopelijk heb je goed nieuws!!!!!! Of anders binnenkort!

Hoi someone,

ik ben ook benieuwd of je al getest hebt. Vandaag je nod toch? Ga je morgen testen? Ik hoop voor je dat het raak is! Duim voor je!

x

Hallo Delmira,

Ik ben helaas vrijdag ongesteld geworden :-(
Dat was een zware tegenvaller.Ik ben er lichamelijk ook erg ziek van geweest.

Hallo Bloempje,
We zijn nog maar kort bezig;twee maanden.Maar was al veel te ongeduldig.Na de zware teleurstelling,heb ik nu zoiets de volgende beter....gelukkig maar want anders gaat het zo je leven beheersen.

Hoe staat het bij jullie ervoor?
Bedankt trouwens voor jullie reactie!!!!

Terug
Bovenaan