helaas....

is mijn kleine meisje floor positief getest op koemelkallergrie *snik*
t arme kind is doodziek geweest heel veel hevige buikkrampen , spugen , slecht slapen en hel veel uitslag
de test is 3 wkn geledn en t are mupke heeft nog last van de uitslag en haar buikje , zovreselijk zielig
maandag krijgik via t cb meer info en verwijskaart voor dietist voor mijn voeding ( geef bv )

hoop dat ze er snel vanaf is

groetjes van ons

achhh wat sneu!
hopelijk gaat t snel beter met haar, als jouw voeding is aangepast.

heel veel stertke!

liefs, do

Vervelend van die test hè.
Mijn zoontje heetf ook koemelkallergie. Gelukkig is er voldoende te krijgen zonder koemelk. Maar handig is het zeker niet.
Hopelijk gaat ze zich gauw goed voelen!

Groetjes

Ah, wat sneu, maar wel 'fijn' om te weten waar haar reacties vandaan komen!! Wat super dat je je eigen voeding gaat aanpakken. Juist omdat ze gevoelig is voor voeding, is dat helemaal geweldig! Hier ook een jaar koemelkvrij gegeten/-dronken en natuurlijk is het wel pittig, maar het zijn vooral opstartproblemen die het lastig maken.... als je een maal een beetje weet waar geen koemelk in zit en wat je wél kunt eten/drinken, is het alweer een stukje makkelijker. AH is een prettige winkel, die geven op hun eigen producten prima aan of er geen melk in zit. Steeds meer winkels gaan dit invoeren.
Succes en sterkte met je kleine, zielige meisje!
Ik weet helemaal niet of het zo bij jullie gaat, maar bij ons was Leah rond 14-16 maanden 'af' van haar koemelkallergie. Gek, omdat ze als baby ook zo heftig reageerde met eczeem en buik-/darmkrampen en spugen; ik ben soms nog steeds helemaal verbaasd als ik haar een fles gewone melk kan geven zonder ook maar enige reactie.....

(ik heb 16 maanden borstvoeding gegeven, waarvan het grootste deel met een hypo-allergeen dieet voor mezelf en madammeke)

Hoi Maurilla,

Wat zielig dat je kleine meisje er nog zo ziek van is!
Mijn jongste broertje heeft een lactose allergie en sinasappel allergie en gelukkig is er van alles te koop om Heerlijk te kunnen eten en drinken voor je meisje als ze groter is.
Heel veel succes voor jezelf en natuurlijk dan ook voor je meisje bij de dietiste,
en vind het heel knap van je dat je er voor gaat om toch bv te blijven geven!

Liefs Marina

Hoi Maurilla!
Jemig zeg...wat een tijd heeft Floortje achter de rug....En jij en je man zullen wel helemaal kapot zijn...Ik weet dat jullie er zo ongeveer alles aan hebben gedaan erachter te komen wat er met Floor zou zijn.Ergens dus toch wel prettig nu te weten wat er met haar is.
Ik wens jullie veel succes de komende tijd, zie het positief; vanaf nu zal het alleen maar beter gaan met haar als jij een aangepast diet krijgt, zodat zij er nauwelijks, misschien wel helemaal niet meer last van zal hebben.
Hoop dat ze lekker bij je kan blijven drinken, flesvoeding voor kindjes met een koemelkallergie kost 23 eur per pak!!!!(Doe je nog geen week mee, krijg je wel wat van terug van je verzekering, maar voorschieten kan je dus wel..)Dus lekker lang blijven voeden, als je dat trekt en Floortje het lekker vind.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan