Helaas...

...mocht het niet zo zijn.. Heb vanochtend getest en dit keer was ie negatief.. Ik heb dus een hele vroege miskraam gehad, die al bezig was voordat ik ging testen..Ben vrijdag en zaterdag (geloof ik) 2 propjes verloren. En nu geeft ie al negatief aan.. maar kan dat wel zo snel.. ik heb wel gehoord dat het hormoon nog wel 8 weken in je lichaam kan blijven zitten..

Hoi Debby1981,

Ik kan je helaas geen antwoord geven, maar ik wil je gewoon even laten weten dat ik het heel vervelend voor je vindt dat het deze maand helaas niet zo mocht zijn. Ik wens je veel succes en hopelijk test je snel positief!

Groetjes,
Julia

Hoi Debby,

Ja het kan wel hoor. Ik heb een miskraam gehad bij zeven weken en ik heb op de dag na de eeerste bloeding een nieuwe test gedaan en hij was toen al negatief. Dus het kan heel goed!

Groetjes Kairn

Hay Debby,

Jammer om slecht nieuws te horen! Maar idd ook fijn dat je nu niet meer in spanning hoeft te zitten, soms is dat nog maar beter...

sterkte!
sparkle

Ha Debby,

Jammer dat het zo is afgelopen. Momdat je in de opbouwfase zat van het hormoon HCG, is het denk ik al zo snel weer uit je lichaam. Hoewel de miskraam natuurlijk heel vervelend is, heeft dat wel het pluspunt dat je niet nog weken moet wachten en je lichaam helemaal van slag is. Veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling.
Wenser

Woensdag moet ik naar het ziekenhuis, om te kijken of alles wel "leeg" (bah wat een raar woord) is.
Het lullige is, is dat ik nog wel verschijnselen heb. ik wacht woensdag wel af..

Terug
Bovenaan