Helaas!!

He meiden,

Vandaag ongesteld geworden! Heel jammer maar ik heb een eisprong gehad en een normale cyclus van 27 dagen door de 100mg clomid. Dat is toch ook goed nieuws. Tuurlijk hoopte ik op een zwangerschap maar dit was nog maar de eeste keer met 100mg dus we kunnen nog ff door. Gebeld met de gynacoloog en moet volgende week woensdag voor een FM. Donderdag moet ik voor een baarmoederfoto. Weet iemand wat dit inhoudt? Doet dit pijn?

Ik ga vanavond mezelf maar verwennen met chocola en de tv. Heb nu wel lekker weekend dus dat is wel lekker.

Gr x-land

Hoi x land,

Nou ik kan mij bij jou aansluiten helaas.
Op dag 25 zojuist ongesteld geworden.Op naar de laatste iui ronde,voel mij zwaar kl#te nu, zie het even niet meer zitten,waarom lukt het nou niet.
Had nu nog niet verwacht ongesteld te worden normaal word ik op dag 29/30 ongesteld,maar niet dag 25.Zal wel met de hormonen te maken te hebben.Morgen maar weer het zh bellen voor de volgende ronde.

Gr suusje26

Hey Suusje,

nee he....echt moeilijk voor je, en ik kan me voorstellen dat je een beetje moedeloos wordt nu...
Sterkte...en lekker jezelf verwennen...

grtjs sparkle

Hey xland en Suusje,

We kennen elkaar nog niet echt - ben vrij nieuw op dit forum. Wat ontzettend balen voor jullie! Ik zelf zit ook tegen mijn menstruatie aan te hikken. Elke maand weer die teleurstelling maar ook elke maand weer die hoop - killing!
Heb deze maand een baarmoeder foto gehad en er gaan verhalen de ronde dat je dan misschien wel extra kans hebt om aan te tellen......helaas dat gelukje gaat aan ons voor bij:).

Maar goed, wat betreft die baarmoeder foto. Laat ik het zo zeggen, het is geen pretje. Je moet maar eens lezen hoe het precies gaat maar het zetten van de klem op de baarmoeder doet het meeste pijn. Eigenlijk heb je dan gewoon last van weeen! Ik zou die dag maar lekker vrij plannen - ik heb daarna echt even bij moeten komen. Na een dag waren de klachten alweer weg! Oh ja, ik kreeg trouwens gelijk de uitslag. Deze was overigens goed! Wij mogen 8 februari op gesprek - ben benieuwd wat ze met ons gaan doen (al onze samelevingstesten zijn negatief - wat ik ergens raar vindt want we hebben een dochtertje van dik 2.5).

He Moeska,

Bedankt voor je reactie. Nog drie dagen en dan weet ik hoeveel pijn het doet. Ik vroeg mij trouwens af mag je die maand wel gewoon door gaan voor je kinderwens of moet je een maandje wachten???

Jij ook heel veel succes.

GR x-land

Hey X-land,

Ja, dat mag gewoon. Ze plannen het vaak zo dat een eventuele zwangerschap niet in gevaar komt. Ik heb zelfs gelezen dat je misschien weleens extra kans kunt hebben om aan te tellen. Weet niet of dat het een baker praatje is maar kan me voorstellen dat als de eileiders iets moeilijker toegangkelijker zijn dat ze maarzo door zo'n onderzoek open gespoten worden. Wil je geen false hoop geven.... Hier in ieder geval niet.....

Succes!

Terug
Bovenaan