Helaas :-(

Hoi hoi,

Helaas ben ik vanavond dus ongi geworden. Ik vind het stiekum erger dan ik verwacht had.
We hadden 2 weken geleden besloten dat als het niet raak is, we 2 maanden zouden wachten. We willen financieel dingen op een rijtje gaan zetten (ik wil stoppen met werken, want het gezinsleven, huishouden en relatie gaan eronder lijden) het brengt nogal wat teweeg bij ons.
Dus als het nu niet zo zou zijn, dan zouden we even wachten. Ik dacht echt dat ik zwanger was. Ik voelde me anders, buik was gevoelig en zelfs Rob dacht het.
Hoe kan je lichaam je in de war brengen zeg.
Door de beslissing en soms ook wel de angst voor een tweede (je weet nooit hoe het dan wordt met 2 kindjes en ik vind het soms best zwaar allemaal) Ik had er toch ook heel veel zin in.
We zullen dus even moeten wachten. En tuurlijk is klussen ook leuk. Maar om een of ander manier heb ik altijd zin als ik niet in vruchtbare periode zit haha.
Ja ik klink toch nog beetje dubbel hé? Misschien is dat ook wel de hele reden.
Ik heb het idee dat wel altijd achter de feiten aanlopen, dus nu gaan we eerst eens proberen alles op een rijtje te zetten. Dat geeft wat rust in ons hoofd en wie weet.....
Goh, ik word er helemaal emotioneel van. Grrrrrr.

Liefs Irene

Balen dat je ongesteld geworden bent. Maar twee maanden is toch zo voorbij!
En een tweede is tijdelijk wat zwaarder, maar ook heel leuk. En dingen die ik bij de 1e zwaar vond, vond ik bij de 2e helemaal niet zwaar, omdat je weet dat het tijdelijk is. En andere dingen waarvan ik dacht, dat doe ik er even bij, vielen weer tegen.
Maar het is ook heel leuk!
Sterkte!

Hoi reneke,

Snap dat je het heel jammer vind dat je weer ongi werd.
Toch is het ook heel goed om dingen op een rijtje te zetten waardoor je straks met meer plezier van een 2e kindje kan genieten.
En over 2 maandjes (nou jah bij mij dan 4...) kunnen we elkaar gezellig op de hoogte houden ;-)

Veel succes met alles op een rijtje zetten en sterkte met het balen dat je weer ongi was.

Liefs Marina

Hey Irene,
Wat rot voor je dat je weer ongi bent, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je spoken zag, misschien is het niet ingenesteld, niet dat je daar iets mee opschiet nu, maar dan kan het wel dat je het voelde!
Hopelijk vinden jullie een oplossing voor het stoppen met werken en is het over 2maanden snel raak!
Liefs MJ

he verdorrie. balen zeg.
en dat terwijl wij je nog eens gek hebben lopen maken ook, dmv te zeggen dat kinderen het meestal aan t goede eind hebben (myrthe haar actie)
sorry!

nou meid, zet idd eerst even alles op een rijtje, zoals ik al eerder zei: al die dingen mogen niet tussen jou en je man in komen te staan!
dat is het niet waard.
en dan idd daarna weer verder klussen.

dikke knuffel van mij!!!

Ik snap je wel hoor, herken veel van wat je vertelt...
Ik heb 't ook wel eens gehad dacht ik 100 % zeker wist dat ik zwangr was...pijnlijke borsten, misselijk, moe 4 dagen overtijd...en toen toch nog ongesteld geworden...Heb wel eens begrepen dat je dan ook een miskraam kan hebben gehad in een heel vroeg stadium...dus dat t eitje wel bevrucht is maar dat t al fout is gegaan voordat het in de baarmoeder is aangekomen.Dan heb je ook nog geen positieve test...
En wat je nog meer vertelde...toen onze 2e 1 jaar was wilde we heel graag een 3e, maar 't voelde niet goed, 't was te snel, we moesten nog 't een en ander op een rijtje zetten.Duswe wachtte af tot een beter moment.Was een goede keuze want een half jaar later lag ik in 't ziekenhuis met een ernstige darmontsteking.Enfin, een jaar later was ik zwanger en zo zit er uiteindelijk 3,5 jaar tussen de 2e en de 3e.Maar goed ook want hoe ouder je kids zijn, des te relaxter voor jou is mijn ervaring.
Tuurlijk is 't wel een grote stap: een 2e kind, maar hoe meer leeftijdsverschil er tussen ze zit, des te makkelijker waarschijnlijk is straks.Als Myrthe straks 3 is, misschien naar de peuterspeelzaal gaat een paar ochtendjes per week, misschien bijna zindelijk zal zijn is dat voor jou dragelijker.
Wie weet als de situatie veranderd is als jij gestopt bent met werken je beter in je vel zit en misdschien ook sneller zwanger bent...
Succes, groetjes Roos.

Hoi Irene

Jammer dat je weer ongi bent geworden.
Ik zat meteen te denken als jij ook dacht dat je zwanger was misschien houd mijn lichaam mij ook wel voor de gek.Had je wel eerder getest?
Ik moet vrijdag ongi worden dus ik weet ook niet of ik eerder kan testen.

Groetjes Willy

Hey Irene, jammer dat het niet zo mocht zijn, maar ik hoop dat er goede tijden komen voor jullie. Eerst lekker ´rust´ krijgen door een aantal dingen op een rij te zetten. Een hele stap, om te stoppen met werken. Is ook lekker als je dan nog even geen hormonen hebt die door je lijf gieren, eerst maar eens beslissen.... toch? Vind je het moeilijk om te stoppen met werken? Of meer vanwege het financiele gedeelte? Het is heel gek om niet meer te werken als je jaren achter elkaar hebt gewerkt, en je moet er vaak ook even aan wennen, maar het geeft wel heel erg veel rust en stabiliteit. Zegt deze fulltime thuismama. :)
Succes met afwegen en ik ga duimen dat het over een paar maandjes snel raak is.......

Terug
Bovenaan