helaas

Helaas mocht het deze maand weer niet zo zijn. Na 4 dagen overtijd te zijn was het weer zover.
op na ronde 22.
Nu moet ik 17 maart voor een baarmoederfoto. Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes

Hi Jan2,

vervelend weer...:-(
Ik heb juist gisteren mn baarmoeder foto gehad...!
Vond het wel spannend omdat het voor mij de eerste keer was dat er een onderzoek bij mij gedaan werd...En omdat je niet echt weet wat je moet verwachten.
Ik vond het meevallen. Het is niet echt fijn natuurlijk, maaar veel pijn deed het echt niet. Gewoon n beetje ongemakkelijk....
ik vond dat ze heel vriendelijk met alles omgingen en goed uitlegden, en vond mn arts erg geruststellend. De wachttijd vond ik zenuwslopender...4 anderen stellen in de wachtkamer....
t is ook vrij snel weer voorbij..

succes!
sparkle

hallo jan,

Vreselijk die teleurstelling en toch moet je weer hoop en moed verzamelen voor volgende poging keer op keer.
Ik heb zo'n 2 jaar geleden een hsg gehad,viel mij reuze mee.Vond het nu achteraf gezien nog het minst erge onderzoek,als ik bekijk nu achteraf hoor.Vind de iui (en dan met name inbrengen eendenbek) een stuk pijnlijker iedere keer.
Wel is het een beetje gevoelig als ze je baarmoedermond met een tangetje beet pakken. Ik vond het heel apart om zelf ook direct mee te kijken hoe de vloeistof door je eileiders stroomt heel mooi gezicht.
Wanneer heb je de hsg?weet je dat al?

Gr suusje

lekker hoor suusje...was blij dat ik HSG gehad had, en zag vol goede moed andere dingen tegemoed....;-) naja....
:-D

Wat balen zeg, weer die teleurstelling.

Heb nu 4 jaar gelden een HSG gehad en nu staat er weer een op de planning.
Het viel mij toen erg mee, het was niet pijnlijk.Vond het wel bijzonder om te zien.
Leuk is anders maar ja dat vind ik alle onderzoeken in het ziekenhuis. Prive is je lichaam al lang niet meer als je zo lang in het ziekenhuis bent. De wens om toch weer zwanger te worden is groot, heb dit er dan dus ook wel weer voor over. Kort na de 1 HSG was ik zwanger van onze dochter. dus ............
Suc6
groetjes

Wat jammer zeg!
Hoop dat je jezelf snel kunt herpakken!

Die HSG is inderdaad even niet zo prettig maar je doet het voor een goed doel;-) - succes!

Roos, mag ik vragen hoe oud jouw dochtertje is?

Groetjes

Terug
Bovenaan