helaas..... :-(

Vanmorgen op controle geweest, bloeddruk was voor mijn doen laag 126/57 en ik ben een halve kilo afgevallen.

Ons mannetje ligt nog steeds met het koppie naar beneden, ingedaald maar absoluut niet vast (dit gebeurt waarschijnlijk ook niet, doordat de boel al een x goed opgerekt is)....
Heb meer dan genoeg aan vruchtwater en de hartslag klonk perfect...

Gelukkig dus maar...

Helaas...het inwendige onderzoek heeft niks kunnen uithalen, hij kon nog niet bij het hoofdje komen, heb dus nog geen ontsluiting.
Had dit ook eigenlijk niet verwacht, maar stiekum hoop je toch met een datum voor inleiden het ziekenhuis uit te lopen.

Volgende week staat er dus weer een afspraak gepland en voelen ze weer (wat by the way van verre van prettig te noemen was)....

Maar zei mijn gyn nog even....weeën kunnen elk moment beginnen en vruchtwater kan elk moment breken...
Ja dat weet ik...het is maar weer even afwachten...

Liefs Randy

Hey randy,

Balen dat het onderzoek niks heeft uitgehaald.
Kan me heel goed voorstelen dat je graag een datum had gehoord voor een inleiding.
Volgens mij is dat "het kan elk moment gebeuren, u moet nog even wachten" een standaard zin die ze leren op school.
Mijn gyn. roept het ook de hele tijd. "Een tweeling komt altijd eerder nog even wachten en dan is het er". Ik ben nu bijna 38 weken met nog twee weken voor de boeg mogen ze dan ook wel bl;ijven zitten tot de 40 weken.

Succes met wachten en ik zal voor je duimen dat het volgende week betere berichten zijn.

Liefs Tamara

hoi hoi,

Ik leef met je mee..... Ik zit in dezelfde situatie, ben nu 37 weken en 6 dagen zwanger, ben dinsdag bij de gynaecoloog geweest om te kijken of inleiden mogelijk is, maar helaas..... De baarmoedermond was nog niet week, er gebeurt wel iets, maar nog niet genoeg. Ik moet er morgen weer heen, ook ivm hogere bloeddruk 85/140. Hoop dat er dan meer actie komt......
Had jij ook bloedverlies? Ik wel een beetje, gelukkig heeft de gynaecoloog wel verteld dat dat normaal is. Maar dat voelen is inderdaad geen pretje, grrrrrr.

Ik heb nog even een vraagje: ze laten mij niet langer dan die 40 weken rondlopen, maar hoe zit het dan als de baarmoedermond dan nog niet rijp is?? Ben ik vergeten te vragen... De baby is vrij groot, vandaar dat ze niet langer willen wachten.

Nou, succes nog even met de laatste loodjes!!

Hoi Randy,

Jammer dat je nog geen datum weet, maar verder klinkt het allemaal positief. Bloeddruk is volgens mij heel erg gezond en dat je voldoende vruchtwater hebt en de hartslag goed kloppen klinkt ook perfect. Ik ben ook aan het wachten wachten wachten en zal hoogstwaarschijnlijk niet ingeleid worden.

Nog even geduld. Het duurt niet lang meer.

Liefs, Zwaantje

hoi,
jammer zeg.
maar idd opeens kan je vruchtwater breken.
bij de 1ste was dat bij mij ook zo.toen ze kwam had ik pas 2 cm ontsluiting.dus alles is mogelijk.
misschien volgende week dat het heel anders is.
succes je moet nog even weer op je tanden bijten.
erg he???? hahaha
gr marjan

Ja dt zinnetje is idd standaard hahaha....maar ach het zijn ook maar mensen ;-)

Mij willen ze ook niet langer laten lopen dan 40 weken, ivm grootte van het kindje en mijn vorige bevalling.
Als er met 40 weken nog niks verstreken is dan krijg je waarschijnlijk een veter...dit is om de baarmoeder mond week te maken, je kan er ook weeën van krijgen maar het kan wel lang duren...

Dit vertelde hij mij gisteren al, dat was nl een optie geweest, nou sorry maar ik heb geen zin in een paar dagen ziekenhuis met 37wk + zwangerschap dus ik wacht nog wel een weekje hahaha....

Jullie ook allemaal succes met het wachten...

Het is nog niet eens dat ik het zwanger zijn zat ben of dat die buik mij in de weg zit of dat ik het te zwaar vind worden...
Ben alleen zo bang dat het kindje zoveel groter en groter wordt en dat ze straks bij 39,5 week zeggen..."sorry randy het is nu te groot, we doen alsnog een keizersnee"...

Maar ok, het is zo weer woensdag haha...

Liefs randy

weet helaas hoe je je voelt.

gisteren weeen gehad. elke 10 minuten, een minuut lang. vk gebeld, die kwam langs.
maar helaas, alles zit nog pot dicht en is zelfs nog stug.
baalde behoorlijk. die weeen zijn dus nutteloze weeen (voor weeen)
had gehoopt dat ze per ongeluk mn vliezen zou breken of dat ik op zn minst al 1cm ontsluiting had, maar helaas!

maar goed, we blijven maar vastklampen aan het idee dat mn kleine meid er binnen nu en max 3 weken is!

liefs, do

39 weken en 1 dag

Het is nu al wel wat opgerekt, en morgen is het volle maan!!!
dan bevallen 3x zoveel vrouwen!

Gek he, alles gaat goed en toch baal je dat het dus nog niet zo ver is. Heel goed te begrijpen, je wilt die kleine gewoon in je armen en zekerheid dat het met hem/haar goed gaat

gr sabine

Terug
Bovenaan