Helaas

A

Anoniem

Guest
Haai,

Ook hier weer rode duivels. Het was zo mooi geweest op zijn verjaardag mocht ik testen en was precies op onze trouwdag was ik uitgerekend. Ik heb een cyclus van 28 dagen maar nu op dag 24 al bloedverlies. Zo is het toch helemaal geen rekenen. Kan wel ovulatietesten gaan kopen maar wanneer begin ik dan?

Waarom komt er niet gewoon op mijn buik te staan. VRUCHTBAAR!

Liefs bizu

Hoi Bizu2,

Is het echt al veel bloedverlies, zoals een menstruatie? Of is het maar heel erg weinig, beetje bruinig of rose?
Bij mijn eerste zwangerschap verloor ik ook een dag 3-4 voor NOD een klein beetje rozig bloed. Dit zette niet door en ik bleek toen zwanger te zijn. Een innestelingsbloeding moet het toen geweest zijn.
Dus wie weet...
En mocht je met ovulatietesten willen gaan beginnen, dan zou ik vanaf een dag of 8 gaan testen. Normaal is de eisprong 14 dagen voor je menstruatie. En de ovulatietest geeft 24 uur voor je eisprong een piek. Nu je misschien een cyclus van 24 dagen hebt, zal je eisprong op dag 10 liggen. Handig is dus om vanaf dag 8 te testen. Dan zie je de piek ook echt verschijnen.

Succes!
Mamafn

Nee, helaas echt rood bloed. Bij mijn eerste zwangerschap ook met 8 weken bloedverlies gehad maar nog nooit voor mijn nod. Ik acht de kans klein maar Oké. Ik ga denk ik maar de testen van sensitest bestellen die zijn goedkoper dan clear blue. Bedankt voor je reactie.

Gr. Bizu

Terug
Bovenaan