Helaas

Had sinds vanmorgen flinke krampen, harde buiken en zelfs op gegeven moment rugpijn.
Werd er zelfs ongemakkelijk van en wist geen houding meer aan t nemen.
Maar helaas het heeft niet doorgezet. Alles weer rustig in mijn buik.
Jammer hoor, had gehoopt dat t door zou zetten.
Dus we gaan weer vrolijk verder!

Liefs

Wanneer ben jij uitgerekend? ik heb sinds paar dagen erg last van me stuitje en schaambeen, lopen wordt pijnlijker en af en toe gerommel in me buik, maar ik moet nog 4.5 week, dus voor het mooie wek nog ff wachten, maar mag van mij wel eerder komen haha

jammer voor je dat het weer is afgezakt.
het rommelt bij mij ook al de hele middag een beetje.
veel harde buiken en het gevoel dat het kindje heel laag zit. het is nog heel onregelmatig. soms 3 harde buiken achterelkaar en dan ineens een half uur tot een uur niks.

ik hoop voor je dat het vanavond alsnog begint.

succes

Ik ben nu 37,3 dus het mag en kan. Kindje ligt voor op groei, dus ook wat dat betreft geen probleem.
Omdat het op gegeven moment wel heftiger werd ging ik me echt verheugen dat ik wel morgen kindje in mn armen zou hebben. Nu is alles weer rustig dus moet echt ff weer terugschakelen en voorbereiden op sintvieren zaterdag.
En hoe leuk dat ook is, ik had sinds vanmorgen toch wel iets anders in mijn hoofd.

O, balen. Met Renske heb ik echt een week of 2 last gehad van voorweeen die niet doorzette.
Zo vervelend, iedere keer denk je weer, misschien nu. Maar dan ging ik onder de douche staan en zakte het weer af.

Toen het rond 10u afnam ben ik in bad gegaan en toen werden ze erna weer heftig en heftiger. En rond 14u was het afgelopen. Nu wel gevoelige buik, maar meer ook niet.

Ik hoop voor je dat het vannacht of morgen door gaat zetten. Kan me voorstellen dat je er toch een beetje ervan uitgegaan bent dat het nu niet lang meer duurt. Mocht het door gaan zetten dan heel veel succes ermee!

Vind het nu wel spannend en ben benieuwd wie er dadelijk als eerst bevalt van de december mama's.

hoe gaat et vandaag? hoop voorje datr het vanacht heeft doorgezet
Ik heb bij Jens een valse start gehad bij 37 weken de hele dag weeen en 's avonds was het opeens afgelopen En heb de de rest van de 3 weken elke dag voorweeen gehad toen. Erg vervelend als je eenmaal weeen hebt hoop je toch dat ze doorzetten he....

Ben ook benieuwd wie als eerste bevalt Het zit er voor ons allemaal alweer bijna op

Terug
Bovenaan