Helaas

A

Anoniem

Guest
Vrees toch dat ik vandaag ongesteld ben geworden. Het is nog niet je van het, maar ik verwacht wel dat het door gaat zetten. Ik neem aan dat je een innestelingsbloeding niet kan vergelijken met iets van ongesteldheid? Je hoort wel eens van die verhalen van vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren, omdat ze steeds licht ongesteld blijven. Achja, ik ga me niet proberen vast te houden aan iets wat er niet is. Balen, maar volgende keer een nieuwe kans!! Groetjes x Maris
(of misschien toch een testje vrijdag tegen beter weten in?;))

oh dat is balen!
Als het niet heel erg doorzet kan je natuurlijk altijd een testje proberen, maar ga er maar niet vanuit dat het zo is anders is de teleurstelling ook weer wat groter.

Liefs

Ik wil je niet teveel hoop geven maar ik dacht gewoon een week ongesteld te zijn. Was welliswaar iets anders dan normaal achteraf! Maar ik wist niet beter. Daarna ook nog bloed verlies gehad niet veel maar ti's er wel geweest! Nu bijna 40 wk zwanger! Hoop het voor je. Het kan dus wel!

Gr. Tamjo

hoi hoi...

Hier precies hetzelfde...ok vandaag ongi geworden. bij mij ook nog niet voor 100%, maar denk ook dat het nog wel goed doorkomt.

Moet ook eerllijk toegeven dat ik ook aan een innestelingsbloeding zat te denken, vooral ook omdat ik nergens last van had/heb..
normaal heb ik altijd hoofdpijn en menstruatiekrampen etc. nu helemaal niets.
Maar ja, ook ik ga er maar van uit dat het deze ronde niets is geworden.

Nu maar zien dat we er snel weer vanaf zijn en op naar de volgende ronde!!

Liefs

Jammer meiden!! Zou er maar vanuit gaan dat het mis is en dat je weer door gaat naar de volgende ronde. Veel succes!!!

balen balen balen
hopelijk zijn ze snel weer weg en kan je weer lekker aan de klus

Terug
Bovenaan