helaas...

A

Anoniem

Guest
vanmorgen heel vroeg bloed verloren. Ga er vanuit dat dit mijn menstruatie is. Zal de hoop maar niet vast houden op een innestelingsbloeding..Op naar ronde 4

He bah...

jammer, nee nu nog hoop vasthouden op een innestelingsbloeding zou ik ook niet doen....en nu hopen dat het doorzet, op naar de volgende ronde!!!

Balen zeg! Als dit je NOD is, is idd de kans dat het een innestelingsbloedng is heel erg klein!

Op naar de volgende ronde!

Liefs Daisy

ja dat hoop ik ook. want heb sinds vanmorgen vroeg geen bloed meer verloren.. Ben niet gewent dat het zo langzaam op gang komt.. mja tis nu weekend kan ik nog een maandje 'ongezond"doen...

Hey Esara,

Balen voor je! Hoop dat de menstruatie doorzet en je snel weer met goede moed door kunt naar ronde 4!
Liefs Lisette

maar als je ongi nu alweer minder is, kan het ook zijn dat het een zwangerschapsbloeding is. Zo noem ik het maar ff. Er zijn vrouwen die tijdens hun zwangerschap op hun 'gewone' ongidatum steeds een klein beetje bloed verliezen.

Heb je verder wel het gevoel dat je verder ongi gaat worden, of helemaal niet??

X Daisy

Getverderrie meid, nou op naar de volgende ronde en dat je volgende mand zwanger mag worden,

Succes

Hey meid, vervelend zeg! niet leuk..
Hier nog steeds niets gebeurd..
Dikke knuffels

Terug
Bovenaan