Helaas...

A

Anoniem

Guest
Heb toch maar een test gedaan dan te wachten tot het weekend. Misschien nog wel te vroeg om een test te doen, want hij was neg. Heb gelijk maar nieuwe testen gekocht en kijk het nog even aan deze week. Ik heb nog geen tekenen van ongi. Maar jelijf kan je goed voor de gek houden. Ben ik al vaker achter gekomen helaas. We zullen het wel zien deze week en anders gaan we gewoon door naar de 7e ronde. Ik houd jullie op de hoogte!

Hey meid, vervelend!! Ik heb het ook een aantal keer gehad dat ik eerder teste dan ik moest doen maar negatief en dan de hoop dat dat niet uit maakt.. maar helaas dan negatief...
Hopelijk heb je snel een positieve test!!!

Kussies Laurie

Heey meid,

Ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden!! Laat je dus niet gek maken door je eigen lichaam hihi!! Hopelijk test je snel positief!!

Liefs ciomama

Hi Westie,

Lastig he, dat wachten, kan ook andersom zijn, ik had eerst een negatieve test ook iets te vroeg getest maar kon niet wachten. 1 dag na NOD weer getest en toen toch positief.als het toch negatief is balen en op naar de volgende ronde.

even afwachten...

succes

Wacht nog maar effe af! En misschien heb je van het weekend toch nog een positieve test.
Succes, liefs Bowi

hoi
ik hoop voor je dat je tevroeg hebt getest, want tja het weekend duurt nog wel even.
wanneer is je nod?
en ja je lichaam kan je heeeeeel goed voor de gek houden. vorige maand was ik er echt van overtuigdm maar ipv een positieve test was ik al een dag eerder ongi en 6 dagen later weer pffff (beide keren maar 1 a 1,5 dag)
maar goed duim duim duim

ik moet nog zeker tot maandag wachten

Balen dat je een negatieve test hebt. Hoop dat je ongi uitblijft, maar anders op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan