helaas

A

Anoniem

Guest
ronde 7 is een feit, merk dat ik er enorm chaggie van ben man lief moet het behoorlijk ontgelden.
denk ook dat dat komt door het feit dat 5 vriendinnen van me zwanger zijn, waarvan 3 meteen in de eerste ronde grrrrrrrrrrr

iedereeen die nog wacht, ik duim voor jullie

liefs
flowergirl

Hai Flowergirl,

Wat klote hé? Ik begrijp je heél goed, zit zelf inmiddels in ronde 14! Laat je emoties maar even lekker de vrije loop, het is heel normaal dat je chagrijnig bent en dat geeft niets!! Straks gewoon weer vol goed moed naar de volgende ronde, jullie tijd (hoe cliché het ook klinkt) komt echt! We gaan gewoon allemaal de volgende ronde naar de mama-club!!

Sterkte meid! Lieve knuffel Lynn

Balen!! :-(
Maar idd zoals Lynn zegt... Volgende maand allemaal naar de mama club!

Hé balen!!!

Ik ben de 1ste in mijn vriendinnenclub die zwanger wil worden, maar de overige plannen worden nu al wel gemaakt. Ik ben ook bang dat ik niet de 1ste zal zijn uiteindelijk.

Ik vind de collega's om me heen die hun zwangerschappen kunnen plannen (na de vakantie bijv.) vreselijk. Had ik die luxe maar.

Maar inderdaad, kop op! Het gaat ons ook lukken.

Liefs,
Roos

Balen meid!!! wees maar ff lekker boos en sjaggie...moeten onze mannen maar ff tegen kunnen toch;-)
straks weer met vol goede moed naar de volgende ronde
liefs

Beggrijp je heel goed, hoor! Hier inmiddels alle zwangeren ook al zien bevallen. Nou ja, zien... Ronde 31 is hier vorige week gearriveerd.

Even een dagje flink sjaggie en dan toch weer vrolijk doorgaan.

Succes!

Terug
Bovenaan