Helaas

A

Anoniem

Guest
Hier helaas vanavond ipv donderdag of zaterdag ongi geworden. Op naar ronde 34......

Het is nog niet echt doorgezet, maar wel teveel voor een bloeding met een andere betekenis. De krampen zeggen ook genoeg.

Ben trouwens ook al een week lang draaierig, maar dat zal wel komen door een fikkie van de griep die heerst ofzo...

Morgen het ziekenhuis maar bellen als het vannacht echt door gaat zetten...

Liefs Daisy

Lieverd!

Wat is dit klote! Ik had het zooooo voor je gehoopt! Ik weet even niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen om je te troosten..... Is het wel 'normaal' na een IUI dat je cyclus korter is? Kan je dan na je ongi gelijk van start met IUI 2?

Lieve knuffel van mij! Xx

wat k*t zeg! potverdorie..
Sterkte meis heel veel knuffels van hier!

Liefs

Ik ga zeker vragen of dit normaal is. Het is nog maar 9 dagen na IUI! Lijkt me iig te kort voor een goede innesteling...

In principe mag ik gelijk door voor nummer 2.

Ik en er nu vrij nuchter in, ikvoelde de krampen gisteren al dus heb me er al een beetje op voor kunnen bereiden. Hoop stiekem nog dat het een heftige innestelingsbloeding is of zo, maar ik weet dat dat onmogelijk is...

Alles leek zo goed te gaan deze ronde, maar het blijft een kwestie van geluk hebben, dat wordt ons toch steeds pijnlijk duidelijk...

Ach ja... Misschien de volgende keer hormonen om mijn LF te verlengen... Geen idee wat ze er in het ziekenhuis aan kunnen doen.

Liefs Daisy

Ben benieuwd hoor of dit normaal is.....lijkt me ook wat kort maar ja....Ze zullen het wel weten op het zh. Ben blij te lezen dat je er vrij nuchter onder bent maar de teleurstelling zal er niet minder om zijn. Weet je: ik vind gewoon dat het voor jullie nu echt tijd word voor een lieve, kleine beep van jullie zelf! Fijn dat je wel gelijk voor IUI 2 mag gaan.

Nou meid, hou je taai! Liefs

Jeetje, nou maar hopen dat ze jou in het ziekenhuis meer duidelijkheid kunnen geven.... Want als kk van iemand vind dat him naar het zwangerforum moet dan ben jij het wel.... X

Aaahhh Daisy! Dat is een teleurstelling! Ik had het eerlijk waar niet verwacht! Ik dacht echt dat jij naar het zwanger forum zou gaan!

Ik weet ook verder niets te zeggen om je op te beuren, ben bang dat ik dan verkeerde dingen ga zeggen die dus verkeerd over komen.

Wel is het fijn dat je meteen door mag naar de 2de ronde....heel heel veel succes!!!

Lieve groetjes

Terug
Bovenaan