helaas...

A

Anoniem

Guest
hallo,

Vannochtend toch bezoek gekregen van de duivels.
5 dagen te laat maarja toch weer een ronde verder.
Volgens mij is de nieuwe ronde inmiddels ronde 15.
Ik zie het nu even niet meer zitten, krijg bij elke teleurstelling meer het gevoel of het niet voor ons is weggelegd.

liefs jennifer

Hai lieverd,

Ik herken je gevoel zooo enorm!! Wat balen zeg, had het zo voor jullie gehoopt.....Wij zitten zelf nu in ronde 17 maar zitten ook in de mm. Hoe is dat bij jullie? Ben even kwijt of jullie al bij een gyn lopen, sorry!!

Even lekker balen en dan toch proberen om met goede moed weer verder te gaan, is makkelijker gezegd als gedaan (voel me zelf ook kl*te) maar blijf het proberen hoor! Na regen komt echt wel weer zonneschijn!

Sterkte en een dikke knuffel. Liefs Lynn.

hey lynn,

Ja ik loop al sinds juni vorig jaar bij de gyn omdat ik een heel erg onregelmatige cyclus heb.
Heb daarom clomid gekregen en na twee rondes was ik zwanger maar ging helaas mis met 6 weken... toen moest ik een maand pauze nemen en wonder boven wonder had ik zelf een eitje gemaakt.
Maar ben toen ook weer gewoon ongesteld geworden en dus toen weer clomid genomen en 5 dagen overtijd toch ongesteld geworden.
In die tijd dat wij bezig zijn er 2 vriendinnen van mij al bevallen en 1 moet nog 2 maand.
Als ik geen miskraam had gehad was ik nu halverwege, maarja helaas.

Ik verlies elke ronde weer een beetje moed.
Ik moet zeggen dat ik dan ook veel bewondering voor jou en je man heb dat jullie zo positief kunnen blijven ondanks elke tegenvaller petje af!...
Jullie balletje is aan het rollen ik hoop voor je dat ze gauw een behandeling starten!

Hey jennifer,

Nu je je verhaal zo verteld gaat er weer een belletje rinkelen...Wat een hele toestand is het zeg, dat zwanger worden...Ik zou wel eens willen dat het allemaal vanzelf ging maar helaas...

Het lijkt me voor jou ook niet makkelijk om je vriendinnen zo te zien en dan te bedenken dat je zelf al op de helft was geweest...Maar goed lieve meid, we moeten ons richten op de toekomst en proberen de moed erin te houden want als we alle hoop verliezen, is het eind zoek en echt hoor...onze tijd komt ook!! Ik vind het ook allemaal zoooo lang duren.

Ik hoop voor je, dat het de volgende ronde raak mag zijn en ook jij, kan gaan genieten van een mooie zwangerschap, daar hopen we immers allemaal op. Zullen we afspreken dat jij aan de beurt bent? :)

Liefs Lynn.

balen zeg!!
ik snap dat de moed je in de schoenen zakt!..
en overal zie je baby's,en jullie zijn maar braaf aan het wachten tot het eindelijk eens zover is!

hopen dat het nu toch jullie beurt is..

Terug
Bovenaan