helaas...

A

Anoniem

Guest
Vandaag dan toch nog de eerste tekenen van de duivels die er aan komen.
Dacht heel even zou het dan toch..,
maar maandag teste ik negatief en gisteravond al een klein beetje bloedverlies.
Jammer, maar nu toch weer 28 dagen cyclus.
Had nu heel de maand geen slijm verloren.
Normaal heb ik rond de eisprong wat meer slijm, maar nu helemaal niets.
had wel een positieve ovu test (die ver over datum was, maar ja had toen even niets anders)
Het mag niet zo zijn.
Balen, zal dan wel weer een dec. kindje worden, net als mijn oudste.
Nou meiden, ik ga effe rekenen en de nod lijst bovenaan zetten.

Lieve Peet,

Wat balen dat de duivels weer zijn gekomen! Bah! Gelukkig heb je wel weer een keurige cyclus van 28 dagen maar een positieve test was fijner geweest! Over dat slijm zou ik me niet zo druk maken (mocht je dat doen) ik heb daar zelden last van dus dat is ook bij iedereen weer anders.

Een December kindje is toch ook fantastisch? Ik hoop dat wij dat aankomende ronde mogen zeggen, dat we rond de Sint onze eerste verwachten maar ja......Ik loop nou wel erg vooruit op de zaken. Haha!

Sterkte meid en succes weer de aankomende ronde!
Lieve knuff Lynn.

hey peet,

wat jammer voor je!
Ik zou me ook niet te druk maken over dat slijm, het is net wat Lynn zegt, het is bij iedereen anders en dan ook nog eens elke maand anders....

Ja, december....mijn oudste is van 23 december, niet ideaal nee maar ik denk juist dat iets wat je niet wil juist gaat gebeuren.
Mocht onze eerste poging straks in/met het zh raak zijn dan kunnen wij ook eind december aan de bak! Maar nu zie ik het niet als 'erg' meer, ik mag blij zijn als het dan gelukt is!
Ik hoop dat jij het ook zo zult gaan zien.

Lieve groetjes

Same here....

Minder maar ook fijn dat je cyclus gewoon lekker doorloopt op tijd toch?

Zoals ik al schreef

Better luck next round everybody!

Terug
Bovenaan