Helaas....

A

Anoniem

Guest
De duivels zijn op bezoek....

Ik heb gisteren een telefoontje gepleegd met de fertiliteitsafdeling of ik dus de Provera nog wel nodig heb aangezien de duivels er zijn. Dat kunnen zij zo niet beoordelen, ik mag vrijdagochtend voor een echo.
Ik ben daar heel blij mee, dan kunnen zij bepalen of ik alsnog aan de Provera moet en of ik dan die dag meteen met Clomid kan beginnen als ik genoeg vloei.

Haar antwoord op mijn vraag mbt de vermeende eisprong was dat het zeer waarschijnlijk een lege follikel is geweest want ik word nu keurig 14 dagen later ongi, toch genoeg ei om mijn lichaam aan te zetten om schoon te maken maar niet genoeg ei voor een gezonde baby.
Dat bekijk ik dan ook maar positief dat de natuur dat
zo regelt...

We zullen zien wat de tijd ons brengt....

Thankx meiden!

pfff balen.

Ik duim voor je dat je een goeie echo hebt vrijdag...

wat een gedoe zo he!!!

Balen, maar gelukkig heb je die echo in het vooruitzicht! Dan weet je in ieder geval dat er schot in de zaak zit! Ik hoop voor je dat je snel de juiste medicatie e.d. krijgt zodat je er de volgende ronde meteen weer tegenaan kunt!

Lieve Mascha,

Wat klote dat die duivels zijn gekomen! In ieder geval wel redelijk optijd en ik hoop voor je dat je vrijdag gelijk met die Clomid kan beginnen en dat je deze ronde aan de beurt bent voor jullie eigen wondertje!!

Sterkte en succes a.s. vrijdag!
Liefs Lynn.

Beetje dubbel he meis. Natuurlijk had je het liefste dat je niet ongi werd. Maar aan de andere kant, als ze nu de provera achterwege kunnen laten, heb je in ieder geval 2 weken winst om te kunnen beginnen. Bij mij hebben ze niet eens meer gekeken toen of ik genoeg vloeide, mocht gewoon de 3e dag beginnen. En ja het is jammer dat het met clomid moet, maar de middelen heiligen het doel. Hoop dat je vrijdag mag starten.

@supertje, ik denk dat ik gewoon aan de provera moet. Ze zei dat ik goed moest vloeien, dat ik het niet af moest kunnen met een inlegkruisje en dat is nu wel het geval. Heb geen maandverband nodig...

Waarom doen ze toch niet in alle zh hetzelfde?? Het scheelt inderdaad twee weken....ga vrijdag toch vragen of ik niet gewoon kan beginnen met Clomid. Gelukkig kunnen ze het meteen beoordelen en zien of het echt nodig is.

@Lynn, ja het is een normale cyclus geweest, dat is in ieder geval op orde na 7 maanden haha. Alleen heeft de gyn toch gelijk ( hmmm en dat vind ik dan weer minder-:)) dat het geen goede eisprong geweest kan zijn omdat dat bij mijn beeld hoort....
Gelukkig word ik aan alle kanten geholpen om onze droom te verwezenlijken!

Dank jullie wel!

Wat balen zeg! Ik had nog zo voor je gehoopt dat de provera en alles overbodig zou worden!
Succes met de provera en clomid!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan