Helaas...

Na de 2 lichtpositieve testen van afgelopen week nu op nod helaas dik negatief getest.
Ben er ook gelijk ff helemaal, klaar mee. Dik gefrustreerd en kan wel janken! Waar kwamen in *naam dan die positieve testen vandaag afgelopen week? Ben ook niet ongi, maar dat zal dan vandaag of morgen wel losbarsten...

Pfff...proberen wat moed te verzamelen voor donderdag, de evaluatie, en dan maar weer door voor poging 4.
Heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in, heb alle vertrouwen verloren in mijzelf, in de testen, in alles op dit moment...

Vandaag gelukkig een dagje vrij, hoop dat ik er over een paar uurtjes weer redelijk bovenop ben...

Liefs Daisy

Hallo Lieve Daisy!!

Wat jammer dat t nu toch niet possitief blijkt te zijn!! 'k Denk bijna elke maand aan je....

Mag ik je E-mail? 'k Wil je even een persoonlijk berichtje schrijven als 'k mag ;)
liefs !!

Ach, meis.... Wat ontzettend jammer. Had zulke goede hoop voor je! Jank het er maar even flink uit.
Hopelijk vind je snel je positiviteit en moed weer terug. Donderdag de evaluatie, wat gaat er daarna gebeuren? Heel veel sterkte iig. Denk aan je, hoor!!

Liefs Anna

Wat er na de evaluatie gaat gbeuren weet ik nog niet. Ws nog drie keer iui, er is volgens mij geen enkele rede om eerder naar ivf te gaan.

Voel me gelukkig al wat beter dan vanmorgen...

X

Wat balen weer meid..!!!

veel sterkte en goeie hoop dat het de volgende behandeling wel gaat lukken!!!!

Succes Donderdag meiss,

en het komt echt wel goed...!!!!

XXX Brenie

Terug
Bovenaan