Helaas....

A

Anoniem

Guest
Nou, na mijn vorige berichtje nu dan de uitslag.
Ik heb 2 testen gedaan vanmorgen, 1 CB digital en 1 van Kruidvat, allebei niet zwanger.

Ik ga er nu dan toch maar vanuit dat het niet gelukt is deze maand, ondanks de positieve test afgelopen zondag.

Ik ben inmiddels wel anderhalve week over tijd.Snap er niets van.

Maargoed, vol goede moed ronde 5 in!

Succes allemaal!

Liefs, Guler

he meid balen....
succes met de volgende ronde... als die komt... want je ben nog niet ongi toch?

dankjewel!
Nee, ben nog niet ongesteld, word echt een beetje moe ervan.

Heb na het stoppen met de pil een jaar moeten wachten tot ik eindelijk ongesteld werd. Nu ging het 3 maanden goed en regelmatig. Maar nu dit weer.....

hi,

is het voor jou ook niet handig om toch even naar de HA te gaan en vragen om een bloedtest?

lastig he die rare lijven van ons

Balen zeg dat je nu steeds neg test...... Is het dan toch misschien een late eisprong geweest??? De testen reageren ook weleens op de lh piek. Dan zou je van het weekend toch wel ongesteld moeten worden, of niet natuurlijk ;-)

Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

@ja mama: ik wacht het tot en met het weekend nog even af. Als ik maandag dan nog niet ongesteld ben geworden, dan ga ik inderdaad even de HA bellen.

@beauty27: zou misschien ook nog kunnen, van die late eisprong. Ik wacht het weekend even af. Bedankt voor de tip!

Ik zou op dit moment wel even een kijkje willen nemen in mijn buik....heb zo'n zeurende kramperige buikpijn en af en toe steken in de onderbuik. En steeds meer last van maagzuur. Lang leve de Rennies! Maar verder helemaal geen klachten, geen gezwollen/pijnlijke borsten o.i.d.

Zet verstand op nul en wacht het weekend af....

hoi guler7

Balen is dat he , ik had het ook 10 dagen over tijden en 2x een lichte plus en de rest negatief . ik werd na 10 dagen ongi :(
Ik had testen besteld via sensitest en die werken mega goed de gevoelige mss heb je daar ook nog wat aan ..Sterkte met wachten ..

Liefs

Wat balen meid:-(
Zelf geen positieve test gehad maar wel 2 maandjes niet ongi geweest. Mijn lichaam liet mij van alles voelen, werd er gek van en wat denk je... De duivels hebben gewoon even een tijdje heerlijk liggen slapen voor ze kwamen!

Sterkte meid

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan