helaas:(

hoi meiden..

Helaas kom ik melden dat ik niet meer bij de decembermama's hoor.
Ik was al wat minder aanwezig hier omdat ik steeds bloedingen bleef houden maar dat stopte telkens na een paar uurtjes weer maar vrijdag is het doorgebroken en vanochtend heb ik een echo gehad en daar werd ons vermoeden bevestigd.. Helaas is onze zwangerschap uitgelopen in een miskraam.
We gaan een mooi plekje creëren voor het verloren "kindje" dmv een schilderijtje met een vlinder oid..

Bedankt voor de korte maar gezellige tijd hier..
Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap!! Dat alles maar goed mag verlopen en dat jullie nov/dec/jan jullie prachtige en vooral gezonde kindjes in jullie armen mogen sluiten:) Veel geluk toegewenst en geniet van de zwangerschap!

Knuffel Mariska.

Lieve Mariska,

Pfff...wat een verhaal! Wens jou en je man heel veel sterkte en neem de tijd om dit te verwerken en een plekje te geven. Mooi idee, een schilderijtje!

Sterkte! Liefs Lynn.

Heel veel sterkte! Wordt er toch iedere keer weer stil van om te lezen dat het bij sommige misgaat.

Sterkte.

Liefs

Hè wat naar! Echt balen! heel veel sterkte voor jou en je man. Neem id de tijd om het plekje te geven, want wordt soms onderschat wat de impact is.
Wat een mooi idee om een schilderij met vlindertje ter nagedachtenis te doen. Hou je taai meid!

Dank jullie wel meiden:)
We nemen zeker de tijd het een plekje te geven.
Heb gelukkig superlieve vrienden en familie die er voor ons zijn en ons kleine wonder van 1.5 geeft ook afleiding/troost.
Hopelijk mogen we volgend jaar alsnog een broertje of zusje voor ons prinsesje in de armen sluiten maar nu willen we eerst voor dit kindje een plekje maken:)
Jullie nog een fijne zwangerschap!! Hopelijk ben ik de laatste op dit forum die slecht nieuws hoefte te delen..

Liefs

Terug
Bovenaan