Helaas.....

Waarschijnlijk geen natuurlijke bevalling voor mij...
Vanmorgen ligginsecho gehad en onze frummel met nu al een eigen willetje ligt in stuit, met de billetjes al ingedaald, door de hoeveelheid vruchtwater en mijn kleine lengte en volle buik is de beeb niet meer te draaien.. Vanmiddag word ik gebeld wanneer ik terecht kan bij de gyneacoloog.. Het wil wel zeggen dat we binnen nu en 4 weken onze frummel in de armen hebben! :-D
Het zou mooi zijn geweest als ik het zelf op de wereld zou kunnen zetten, maar nu gaat de gezondheid van de frummel voor en als de gyneacoloog bevestigd wat de vk zei dan word het een keizersnede!
Iedereen succes met de laatste loodjes!

Liefs Daisy

ja das idd een flinke domper voor je!!! heel jammer. maar je weet het nu en daar kun je je dan weer een soort van op voorbereiden. en idd als je kindje dadelijk maar gezond ter wereld komt. mijn zusje heeft een dochtertje, nu 2,5. maar zij lag ook in een stuit, en ook met ks gehaald. toen ik over mijn bevalling vertelde zei zij dat ze liever tien keer een ks had dan 1 keer gewoon te bevallen. wat ik hiermee wil zeggen is dat iedereen het anders ervaart.
maar je zal in elk geval niet na 40wkn lopen, en daar is al heel veel van te zeggen!!!! nog een maandje en dan kun jij alvast je kleintje vasthouden en fijn knuffelen!!!
succes met alle voorbereidingen!!!! en met aan het idee gewent raken!!! Xx

Voor nu is het een tegenslag maar je weet dat je niet langer dan 40 weken hoeft te lopen.
En als het goed is krijg je een datum voor de ks als het zover is. En kan je naar die datum toe leven lijkt me ook wel weer een fijn gevoel.
Jij ook nog heel veel succes met de laatste loodjes :)

Weet je meid, tis jammer dat je het niet zelf kunt doen, maar je weet tenminste waar je nu aan toe bent...ze zullen je beeb wel rond 38 weken gaan halen dan, om een spontane bevalling voor te zijn..En inderdaad sommigen willen niet anders dan een keizersnede!

Hopelijk kom ik er maandag achter hoe het bij ons gaat lopen, als kleintje niet draait dan doe ik gezellig met je mee haha...

Balen, maar dan weet je ook dat je waarschijnlijk een week of 2 eerder mama bent en dat het vrij vroeg is op de dag, dat ze het gaan halen.

Dan kan je idd echt naar die datum toeleven. Succes!

Ik zou het niet zo erg vinden om het niet zelf te hoeven doen hoor!! Alleen het herstel is na een ks wat langer dan na een gemiddelde vaginale bevalling.. Jammer, maar je houd wel een strakke vejeejee! ;-)

Terug
Bovenaan