helaas

Vandaag heb ik helaas, ondanks weer een mooie positievere test vanochtend, nu rode afscheiding en denk dus dat het einde oefening is. Op naar ronde 11. :( :( :(
Ik wens iedereen een fijne zorgeloze en gezonde zwangerschap toe.

Lieverd, ben het met Charlotje eens hoor! Dat hoeft echt niets te betekenen. Er zijn bij onze club zelfs een aantal meiden geweest die heel lang roze afscheiding en zelfs bloedverlies hebben gehad maar hun zijn nog steeds hartstikke zwanger.

Probeer een beetje hoop te houden. Begrijp wel dat dat moeilijk is hoor......

Sterkte! Liefs Lynn (nov/dec mama)

Hoop dat het niet is wat je denkt en dat je positief kunt blijven, zeker als je hoort wat de anderen uit ervaring zeggen... Misschien tijd om naar de huisarts te stappen? Die kan wellicht uitsluitsel geven.

bedankt meiden, voor jullie reacties. heb wel weer wat hoop.
Na vanmiddag heb ik geen rode afscheiding meer gehad. Ik hoop dat het voor mij ook goed uitpakt. mijn huisarts is op vakantie dus die kan ik niet bellen. Maar wordt er wel helemaal gestoord van. Als t toch niet zo mag zijn laat mijn ongi dan maar meteen komen en mocht het wel goed zitten laat dit dan stoppen. mocht ik er echt gek van worden dan bel ik wel even de verloskundige. Ik heb geen krampen of buikpijn en dat is denk ik wel een goed teken misschien. En zolang mijn testen positiever worden moet het denk ik ook wel goed zitten toch? anders worden ze toch juist minder positief?
nou ja afwachten maar tot t doorzet of niet en tot de 6 weken voor een eventuele echo... duurd nog even

Terug
Bovenaan