Helaas :'(

Helaas is gisteren mijn oma overleden....

Ook hadden we gisteravond een geslachtsbepalende echo (zonder het geslacht te weten) mijn ouders wouden graag een keer mee naar een echo maar we willen het geslacht niet weten, dus vandaar zonder het geslacht te zien/horen. (het was voor me ouders een verrassing mee te gaan naar de echo)

Maar ow zo dubbel was het want nog geen 3 uur daar voor overleed mijn oma....... Vandaag een hoop geregeld voor de crematie.... nu ben ik echt helemaal op, en morgen gewoon weer werken helaas......

Dat zijn vervelende tijden
probeer ook vooral aan jezelf te denken
en neem de rust.
Maar een geslachtsbepaling? had je de echo eerder aangevraagd?

Liefs en heel veel sterkte

Bedankt meiden, het is idd erg dubbel, en je word echt met je neus op de fijten gedrukt, en dan merk je pas dat leven en dood zo dicht bij elkaar liggen.

Vandaar geprobeert weer te gaan werken, maar heb tot 2x toe bijna me auto aan gort gereden, dus ben maar gestopt, en voor onbepaalde tijd naar huis gegaan.....

Ach smurfje, wat vervelend allemaal!

Gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik kan mij echt heel goed voorstellen hoe jij je voelt. Ben mij de afgelopen weken ook heel erg bewust geworden hoe leven en dood dicht bij elkaar liggen (door het overlijden van mijn schoonvader).

Vervelend dat je nu thuis zit, maar ook wel fijn dat je de gelegenheid krijgt om even aan jezelf te denken en ook met je familie dit afscheid om een goede manier te regelen. Wel heel belangrijk om er straks met een relatief goed gevoel op terug te kunnen kijken.

Denk aan jezelf en neem voldoende rust. Deze periode is zo ontzettend vermoeiend!!

Heel veel liefs en ik denk aan je!

Terug
Bovenaan