helaas....

elize81

New member
update...
gister om half 10 moesten we al in het zh zijn bij de gyn..
hij vraagt 'hoe gaat het"? nou uuhh geweldig :/ niet dus..erg moe,slaap slecht en wil dat onze meiden komen..vraagt hij 'heb je nog vragen voor ons?zat er eigenlijk met mn vol tanden..dus mn man zegt, wanneer halen jullie de kids??
dus hij ging even snel kijken met de echo hoe ze lagen en nog steeds in stuit en niets ingedaald, daar zit alleen vruchtwater..dus te riskant voor een normale bevalling, krijg dus een keizersnede met 38 1/2 wk..duurt me nog te lang maar volgende week zit al helemaal vol :(
vind het wel spannend allemaal want ben nog nooit geopereerd of iets!!hele uitleg gehad en maandag a.s. naar preoperatief spreekuur over de verdoving etc praten!!
hoop ergens dat het nog vanzelf begint binnen nu en heel snel..kan ik nog wel keizersnede krijgen als ze niet goed liggen, maar dan overkomt het je en hoef ik er niet zo over na te denken!!we wachten maar af!!
 
Hai Elize,

Wat jammer dat je meiden nie zijn gedraaid maar sorry hoor....wat een suffe die gyn. Hij snapt toch ook wel dat je het niet nog veel langer volhoud. Niet echt meedenkend dus maar goed.....je moet het dus nog 1,5 week uitzingen?

Begrijp dat je het spannend vind hoor, het is ook niet niks maar je bent vast en zeker in goede handen en goed dat jullie mandag naar het prèoperatie spreekuur gaan.

Sterkte meid. Liefs Lynn.
 
Kan me voorstellen dat je hoopt dat het toch spontaan begint, het is toch een beetje raar als je al precies weet wanneer je kindjes geboren gaan worden. En het zorgt natuurlijk ook voor extra spanning omdat je zo met die dag bezig bent...

Wel balen ook dat het nog 1,5 week moet duren.

Succes met alles, zet m op!
 
he bah wat een tegenvaller. Hopelijk gaan die twee nog even samen heel wild spelen zodat ze spontaan draaien :) en het lijkt mij ook een naar idee dat je nu weet wanneer ze gaan komen.... maar je weet zelf ook als dit allemaal beter is voor hun dan kom sla jij je zelf er ook wel doorheen.
 
die gyn kunnen makkelijk praten he Lynn..ik loop ermee..ze hebben het steeds maar uitgesteld in de hoop dat ze gingen draaien, maar lijkt mij dat je toch weet dat bij zoveel weken een eenling al niet meer draait, laat staan een tweeling.en ik dacht echt dat ze ze komende week dan gingen halen, maar doordat ze zolang hebben gewacht zat het nu al helemaal vol :( ik word gek van dat wachten..kan geen kant op..sorry even mn frustraties kwijt..

is idd vreemd dat je weet wanneer ze geboren worden, en vind het niets omdat ik de dag ervoor echt mega zenuwachtig zal zijn..laat het liever maar plotseling gebeuren ofzo..

thx voor jullie steun..
 
Balen zeg. Ik loop ook in het zkh en heb gemerkt dat je enorm op je strepen moet staan om dingen voor elkaar te krijgen. Ze laten het anders soms te lang op z'n belopen dat idee krijg ik nu van je verhaal.
Hopelijk begint her komende week vanzelf, dan moeten ze wel. Of toch proberen meer op je strepen te gaan staan en aangeven dat je het echt niet meer trekt en ze suf bellen.
Sorry hoor, persoonlijk vind ik het belachelijk dat het zo moet gaan, maar ja, ze laten je geen andere keuze. Sterkte meis.
 
Hey meid

Dat is ff een tegenvaller:-( balen dat die gyn niet echt meewerkt.. succes met de laatste loodjes! En hopen dat ze spontaan willen komen.. good luck!
 
Terug
Bovenaan