helaas

A

Anoniem

Guest
hai meiden

sorry voor me laten reactie , heb gister als een robot geleefd zo ook vandaag ...
gisterochtend bij t wakker worden was ik in een keer ongi geworden..heel rustig allemaal sta er nog steeds heel vreemd naar te kijken als of t iemand anders is ..
vind t echt raar had t nu echt niet meer verwacht ondanks de negatieve test dacht ik te vroeg getest te hebben..zoveel dingen heb je niet in de hand zoveel dingen die je niet kent ..maar jongens kom op he dacht me eigen lichaam toch wel te kennen ..

ik ben even op de achtergrond nu ..nadenken over wat ik nu verder wil en ga doen.. maar ik zal blijven meelezen en reageren..en blijven duimen voor jullie...

veel liefs kimona

Hoi Kimona,wat rot voor je zeg!! Ik zat gisteren telkens al te kijken of je een berichtje had geplaatst.

Ja het lichaam kan je gigantisch voor de gek houden he, ik had het je zekers wel gegund!!

Heb je al een beetje nagedacht over wat je verder wilt? Die teleurstellingen komen steeds harder over he... Nou een dikke knuf voor jouw en als ik wat voor je kan doen, dan hoor ik het wel

Dikke knuf

Sterkte meis. Hopelijk kunnen jullie ook samen voor t echie gaan ;-)

Balen joh! Was er al bang voor toen ik niks van je las gisteren.

Ik hoop dat je alles op een rijtje krijgt.

Groetjes Beauty

Jammer meis.

Op naar de volgende ronde dan maar weer...

Liefss

Aaaah getver, wat balen. Dacht ook echt dat t bij jou wel raak zou zijn!
Ff verwerken dit gezeik.....bah!!

He shit! Wat kan je lijf je voor de gek houden... Even uithuilen...sterkte!

Terug
Bovenaan