helaas...

de echo was niet goed...er was alleen een dooierzak te zien en een grijzige vlek dat niet verder is ontwikkeld tot een klein garnaaltje.
Nu moet ik afwachten tot de verloskundige mij belt vanavond of morgenochtend en dan kijken wat we gaan doen.
We hebben in ieder geval besloten niet te wachten tot het vanzelf gebeurd.
Het is namelijk bij 4/5 weken bij de celdeling al misgegaan. En een miskraam spontaan laat dus al 4 weken opzich wachten...

Ik wil jullie verder allemaal hele goede zwangerschappen toewensen met als resultaat een gezond klein wondertje!

En hopelijk kan ik me snel aanmelden bij een nieuwe mamaclub 2013!

Liefs

Lieve Kim,

Ik vind dit verschrikkelijk voor jullie, had het stiekem wel een beetje verwacht. precies hetzelfde als wat ik in mei had.
Heb zo geduimd dat alles goed was...

Neem je rust.. en sterkte de komende tijd...

ik hoop voor je dat je je snel weer kan aanmelden, maar geef het wel wat tijd.

Liefs Anneke

Wat een verschrikkelijk bericht!
Bij deze een dikke virtuele knuffel van mij! Denk goed aan jezelf en doe niets als je er niet klaar voor bent.

Hopelijk tot snel bij de mamaclubs!

Liefs Daisy

Lieve Kim
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte! Had jou net als de andere mama's zo graag een goede zwangerschap gegund, vind het echt heel erg.
Hoop dat je idd met de tijd weer zwanger raakt en dat alles dan goed mag verlopen!

neem je rust!
Liefs mamajuni

Ow wat vreselijk, heel veel sterkte toegewenst en ik mag hopen dat je je gauw weer mag aanmelden bij een van de mamaclubs!! Liefs

Terug
Bovenaan