helaas..

A

Anoniem

Guest
De titel zegt het al, helaas vandaag ongesteld geworden.. wij gaan dus op naar ronde 8. Gelukkig wel een wat kortere cyclus deze keer, van 34 dagen. Succes met wachten voor degene met naderende NOD! Liefs

He bah! Wat balen zeg. Had je er veel hoop op deze ronde? Hopelijk is ronde 9 the lucky one. Ik moet nog een weekje wachten :s

Balen balen balen!! En ook al zijn sommige meiden hier al veel langer bezig. Acht rondes is toch al best lang.
Misschien wat leuke dingen plannen om de aandacht een beetje af te leiden van t zwanger worden?

Succes!
Mama3007

Tja altijd balen maar kan me er gelukkig nogal makkelijk overheen zetten.. :) ben er eigenlijk de hele maand ook niet heel bewust mee bezig hoor, alleen steeds als de NOD nadert wordt het spannend. Leuke dingen plannen om mijn gedachten te verzetten is voor mij dus niet echt nodig.. misschien wel als het nog een aantal maanden langer gaat duren hihi, mijn geduld raakt vast een keer op ;-)

Oh lekker! Ik wou dat ik dat had. Ben de afgelopen maanden nogal obsessief mee bezig geweest.
Niet echt leuk en he-le-maal klaar mee!
Dus ik ga wel ff mijn zinnen verzetten ;-)

Groetjes!

Terug
Bovenaan