Held op sokken!

Hoi hoi,

Ik heb gister een vliegengordijn opgehangen. Gewoon zo'n ouderwetse met van de plasticke linten. Helemaal niet hip natuurlijk, maar wel praktisch, want ik word gek van al die vliegen binnen.

Maar nu komt het....
Bas durft er niet doorheen!
Iedere keer roept hij: "Mama, buiten!" Dan moet ik de slingers aan de kant doen en dan stapt meneer naar buiten.
Nog maar een paar keer goed oefenen, want ik ga dit toch niet de hele zomer doen!

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Grappig he, dat die kids voor de meest rare dingen bang zijn?
Pas geleden was er een actie bij de Kruidvat. Kreeg je een muziekdoosje bij 3 pakken pampers. Vond ik wel grappig dus ik dat ding meegenomen. Zit Sven ermee te spelen en trekt aan dat touwtje. En dus kwam er een mooi muziekje. Begint meneer kei hard te huilen! Hij vond het reuze eng!
Dus nu is het muziekdoosje goed opgeborgen want o wee als ie het ding weer ziet...

Groetjes,
Maike

hihi,
grappig jullie verhalen te lezen! Zie bas al staan in zn stoere shirt... en dan niet verder durven lopen! haha..

En dat hij dan schrikt van zon muziekdoosje hé?
Maar helemaal 'grappig' dat hij em nu ook nog eng vindt!

Gr. Sas.

Hahaha, leuk van Bas! Kan je aan de gang blijven! Oh enne helpt dat gordijn? Wij worden hier echt gek van de vliegen, ik vind het zo smerig.
Wij hebben 2 openstaande deuren, past dat ook en waar heb je ze vandaan.
Hoop vragen, maar ik had een vliegenhorgordijn gehaald bij xenos en dat was troep!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan