helder bloed

cu2heleen1

New member
Hallo lieve dames,

Het is weer eens, dat ik in de stress schiet.
We hebben een heerlijk weekend gehad.
Afgelopen vrijdag naar mijn schoonouders. Daar geslapen, leuke dag gehad. Savonds nog naar mijn ouders gereden. Daar net toen ik mij ging klaar maken om te slapen ook even naar het toilet.
Toen bij het afvegen een klein beetje helder rood bloed.
Gezegd tegen mijn man. Hij zei ' laten we op internet kijken wat het kan zijn.'
Gekeken en gelezen. Toch even de nacht afgewacht.
Vanmorgen bij de eerste keer urine verder niets bij het afvegen. Tweede en viede keer vandaag wel, kleine beetje oud/bruin bloed.
Ik verwacht er zelf niet heel erg veel van, dat er wat mis is in ieder geval. Ik ben qua internet voldoende gerustgesteld. Maar aan de andere kant, ben ik zo wel op vakantie.... en het is doichtbij, maar dan wil ik wel echt kunnen ontspannen, vooral voor haar. :)

Morgen op vakantie met een oud bewoonster. Aangezien zij er nu al is.... zei mijn man om morgen toch even de gyn op de hoogte te brengen. Kunnen we nu nog een nacht aanzien.

Heb nu af en toe wel net een ander soort buikpijn dan dat ik al had. Dus dat vind ik nog het meest lastige. Verder de klachten van de borsten heb ik nog gewoon. :)

liefs,
 
och jee dat is toch wel even schrikken. Heb je de gyn al gebeld? kunnen ze niet een echo maken om te kijken of alles goed is, al is het maar ter geruststelling.
 
He bah, wat akelig. Hopelijk en waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar wel vervelend. Ik zou ook wel ongerust zijn. Hopelijk kan de gynacoloog of de verloskundige je gerust stellen. Ik zou wel even langs gaan als ik jou was.
Succes!
 
Langa gaan was niet nodig. Het was immers maar een keer een de volgende dag over. Verder kan het komen Door mijn darmen van die avond. Krijg ik deze week weer buikpijn wat anders is dan normaal dan direct bellen. Een week wachten moest lukken. Ergens ben ik wel gerust maar toch vind ik het gek. Gaf wel iets andere buikpijn. Maar zoals ik al zei. Ik heb nog wel mijn kwaaltjes van daarvoor.
Dam maar weer wachten. Nu lekker p vakantie en lekker genieten van het mooie weer.
Liefs
 
Hoe gaat het nu. Ik verlies ook nog steeds een beetje bloed. Ik ga er maar vanuit dat het weer heel de zwangerschap is. De vk zag gisteren op de echo een littekendje bij de aanmaak van de placenta waar de bloeding vandaan kwam. Leuk is het niet,maar het belangrijkste is dat t goed zit!!
 
Ik heb er verder geen last meer van. Ik ga ervan uit dat het goed zit.
Wat lojkt mij dat vervelend dora om de hele zwangerschap te hebben
 
Terug
Bovenaan