Helder spugen overdag, voeding?

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik heb een vraag, ik heb mijn zoon altijd HA gegeven en sinds kort ben ik overgestapt op Omneo. HA heb ik 1,5 week gemixt met Forte, dit omdat hij het totaal niet meer uit hield. Ik heb een hongerige baby, en hij is 12 sept. 3 maanden.
Hij zit op 180+4schepjes HA en 2 Forte
Sinds 2 dagen is dit Omneo en 2 Forte, dit omdat de werking van HA verloren ging bij het mixen van Forte, en hij geen allergische reacties heeft. Tenminste dat hoop ik.
Nu is het zo dat hij enkel overdag, spuugt. Niet een mondjevol na de voeding maar een uur later, of anderhalf uur en dan is de spuug helder en soms met een beetje kracht, niet veel hoor maar soms.
Ik ben niet gewend dat mijn kleine aan het spugen is, heel luxe ik weet het, dus vandaar dat het opvalt, en het is niet melk, het is helder.
Wie heeft dit ook of weet wat het is, moet ik me zorgen maken?
Gek genoeg doet hij het niet bij zijn avond en ochtend voeding, hij slaapt ook door.
Oh vergeten te melden, hij zit op 5 voedingen regelmatig 7.00 10.30 14.30 18.30 en 23.00 uur. Tevens is er veel rust en regelmaat, erg luxe...
Groetjes, Ellen

Hoi,

Mijn dochtertje heeft het met de omneo voeding ook gehad. Maar dan als ze heel druk was in de box.

groetjes van michelle

Hoi,

Mijn dochtertje krijgt al 2 maanden omneo en ook zij deed hetzelfde in het begin dacht ik van is dit nu maagzuur of iets maar dat was het niet, ik heb toen nutricia gebeld en zij zeiden dat dit kan omdat de omneo al voorverteerd is en wat makkelijker terug kan stromen in de slokdarm maar adviseerde mij om johannes brood pitmeel te gaan gebruiken en daardoor is het een stuk minder geworden en voor haar ook prettiger, hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes Bianca

Terug
Bovenaan