heldere ''afscheiding'' kan dit een zwangerschapskwaal zijn????

A

Anoniem

Guest
Hallo zwangere vrouwen,

ik hoor daar helaas nog niet bij maar wil jullie graag een vraag stellen als dat mag.

Ben overtijd en heb sinds een week of misschien iets langer last van ''afscheiding'' als je het zo moet noemen vrij veel en helder. Ik ga waarschijnlijk vandaag toch maar een test kopen. Rede dat ik dit niet eerder heb gedaan is omdat mijn cyclus niet regelmatig is.

Wie weet hier meer over en wil mij inlichten?

Liefs Butterfly

hallo,

Dit kan inderdaad een zwangerschapskwaaltje zijn. Ik had er zelf geen last van, maar
heb wel vaak gehoord dat dit een teken kan zijn.

Ik zal voor je duimen!!

groetjes Danique
22w3d

Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis want ik ben inmiddels al bevallen maar reageer toch even. Ik had inderdaad tijdens de zwangerschap heldere afscheiding. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en zal voor je duimen. Laat je het nog weten??

Groetjes Landi

Ik had héél veel tijdens mijn zwangerschap, heel lastig dus.
Even een waarschuwing: draag zo weinig mogelijk inlegkruisjes, dit verergert het alleen maar en dan kan het ook geirriteerd raken. Dus wat vaker een schone slip aantrekken...
Ik droeg wel als ik weg, voor een paar uur of langer, een inlegkruisje, want dan wordt het wel heel lastig.

Ik had héél veel tijdens mijn zwangerschap, heel lastig dus.
Even een waarschuwing: draag zo weinig mogelijk inlegkruisjes, dit verergert het alleen maar en dan kan het ook geirriteerd raken. Dus wat vaker een schone slip aantrekken...
Ik droeg wel als ik weg, voor een paar uur of langer, een inlegkruisje, want dan wordt het wel heel lastig.

ik had er ook heel veel last van, nu valt het gelukkig wel weer mee maar de eerste 3 maanden was het jakkes. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

groetjes chislaine, 16 week

Terug
Bovenaan