Helderrrood bloedverlies 5 dpo

<p>Hoi ! <br />Ik had al eerder een topic geopend omdat ik vaak na mijn eisprong licht roze bloedverlies heb .. nu ben ik 5 dpo en heb ik ineens helderrood bloedverlies (niet zoveel als een menstruatie ) ook hele gevoelige tepels </p><p>Huisarts schept me steeds af dat dit normaal is ( hormoon schommeling ) maar iedere maand lijkt me niet normaal </p><p>wat zou ik kunnen doen ? Misschien zelf de gyn bellen ?  Zit met de handen in mijn haar dit maakt mij zo onzeker , zeker na 2 miskramen <br /><br /></p><p> </p>
 
Hoi Bloempje, ik weet niet hoelang het geleden is dat je de miskramen gehad hebt. Maar je lichaam kan daar ook behoorlijk van in de war zijn. Ik hoop echt voor je dat het snel lukt om weer zwanger te raken!
 
Hoi ! 
Miskraam was in oktober dus is al even geleden .. dan maar hopen op een innesteling maar dat lijkt me helaas niet !
dank voor je reactie veel liefs ! 
 
Heb je al wel bloed geprikt bij de huisarts? Gewoon om te kijken of er niets geks uitkomt? Of een echo nog?
Bij allebei mn zwangerschappen, wat goed is blijven gaan. Had ik rond mn menstruatie helder rood bloed, gewoon een menstruatie maar dan minder heftig. Dus geef de moed niet op!
 
Hoi !
maar mij menstruatie hoeft pas over ongeveer 1,5 week te komen .. vandaar mijn zorgen 
bloed laten prikken en schildklier was perfect . 
Echo was ook goed ze zagen een klein blaasje op mijn eierstokken maar dat kon komen door de eisprong .. 
toch maak ik me zorgen iedere maand die bloedingen vandaar dat ik even advies wil van een gyn , is dat gek ? Of overdrijf ik ? 

 
Misschien is het een idee om hulp te vragen bij de vk? Zodat jij je onzekerheid ook kwijt bent misschien als je je verhaal uitlegt dat ze wel een echo willen maken om te kijken of het misschien nog wel met je miskraam te maken hebt. Er is mij wijs gemaakt dat je lichaam toch egt nog behoorlijk van slag kan zijn door miskraam. Je hormonen moeten zich ook dan compleet resetten. Misschien kan de vk je wel verder helpen.
 
Ja ik ga ook niet meer googelen kom op de gekste dingen uit .. 
vind gewoon het gekke dat ik iedere maand paar dagen na mijn eisprong die bloedingen heb .. wel al twee keer zwanger geweest dus dat hebben we al bewezen dat dat wel lukt ! 


dankjewel voor jullie lieve reacties 
 
Vervelend! Zoals ik in mijn reactie een paar dagen terug al schreef : bij mij werd het ook elke maand erger, van bruin oud bloed naar helderrood en bijna zoveel als een lichte menstruatie. Ik zou idd eens proberen de gynaecoloog te bellen. Ben je ivm je miskramen bekend in een bepaald ziekenhuis? Wie weet kan je er dan zonder verwijzing heen... 
Je lichaam kan idd erg van slag zijn na een miskraam, maar als het, net als bij mij, elke maand erger wordt, is de vraag of je geen medicatie/hormoonkuur nodig hebt. Ik heb uiteindelijk een half jaar gewacht om te kijken of mijn lichaam het zelf herstelde, maar toen het dus elke maand erger werd, toch naar de gynaecoloog gestapt die mij goed geholpen heeft.
Het loont zich om duidelijk bij te houden en op te schrijven wanneer je hoeveel bloedverlies hebt, wanneer je eisprong is etc. Als je dat overzicht van een paar maanden hebt, kan de gynaecoloog je ook beter helpen. Succes! 
 
Terug
Bovenaan