helderziend????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi, er is iets wat me bezig houd en aangezien we op dit forum alles met elkaar delen wil ik dit ook in de groep gooien. Een collegaatje van mij heeft bepaalde gaven, noem het paranormaal begaafd of wat dan ook, maar ze ziet en voelt dingen. Ze vertelde mij dat een derde kindje er voor mij niet in zit, dat het eigenlijk niet gaat gebeuren. IK heb al twee hele leuke kinderen maar mijn nieuwe partner en ik zouden heel graag samen ook een een kindje willen waar we dus nu voor aan het klussen zijn.
Mijn collegaatje vertelde wel dat een vriendin van ons wel zwanger gaat raken terwijl haar man het helemaal niet wil en zij een spiraaltje heeft...ergens voel ik het alsof het niet eerlijk is. Ik geloof best in bepaalde gaven en dit houd me toch wel erg bezig, misschien heel stom hoor.
Soms zou het zo makkelijk zijn als je tenminste weet dat het sowieso wel gaat gebeuren, dat zou   het afwachten veel makkelijker maken.........

Afijn, ik heb weer even kunnen spuien...iedereen een heel fijn weekend en klusse.

Groetjes Sacha

Hallo Sas,

Als je collega deze gave echt bezit  weet zij ook dat een mens in zijn leven met een aantal ervaringen te maken krijgt waar hij/zij een keuze moet maken welke kant hij/zij opgaat. Dus kan zij niet gemakkelijk zien of je zwanger wordt.  Voor haar  is het gemakkelijker te zien of je zwanger bent! En eventueel of er problemen bij de zwangerschap te verwachten zijn, maar weer niet of je een mk krijgt. Veel dingen komen zoals ze moeten komen en nog meer dingen gaan zoals de keuzes die je in je leven maakt.
Dus als je heel graag zwanger wilt worden en er zijn geen duidelijke tekenen(medisch) dat dit niet mogelijk is kun je door positief te blijven denken en anderen om je heen positief voor je te laten denken meer invloed uit oefenen op een aanstaande zwangerschap als zij met haar uitspraak dat het niet lukt. (Dit ziet ze misschien voor een beperkte aankomende tijd en meer niet ( bijv. morgen ben je niet zwanger of volgende week)) Dus kom op !!!!
Ik denk nu al positief over jou en zwanger worden/zijn!!

Als de rest mee doet wie weet!!!!!      Dus weg met negatieve denkers.

groet nathalie

Ik vind het nogal bot van je collega om dit tegen je te zeggen en nogal ongepast.
Iemand met een dergelijke gave hoort wat sensitiever zijn en dit niet te vertellen. Ze hoort te begrijpen dat je dit niet op zo'n manier wil horen, ook al zou het waar zijn.

Blijf hopen en totdat een medicus echt heeft gezegd dat het onmogelijk is, tot die tijd heb je alle kansen.

Miep

Ik ben het wel met Miep eens.. Ik zou niet zo blij zijn als iemand met zoiets zou zeggen. Ik zou er gewoon voor gaan en inderdaad pas iets geloven als het door de medici bewezen is..
succes!

hoi..

kan me voorstellen dat het altijd btje in je achterhoofd blijft zitten dat soort teksten,ma ik zou het wel achter me laten...zo vaak komen er dingen niet uit,en idd blijf gewoon positief denken!!! wie weet is ze wel jaloers!?

ga der gewoon voor meid.. laat je niks in de weg staan!!!!

succes

liefs cenn

Hey meiden, bedankt voor jullie reacties! Jullie hebben gelijk en ik blijf zeker positief denken, ik weet immers dat het niet aan mij kan liggen want ik heb al 2 kindjes op deze aarde gezet......ik ga het afwachten en in de tussentijd gewoon vrolijk doorklussen....want ja....echt vervelend is dat natuurlijk niet.

In iedergeval bedankt voor jullie "pep-talk".

groetjes Sacha

Terug
Bovenaan