hele cyclus in de war?

A

Anoniem

Guest
mijn hele cyclus is al een paar maanden in de war! , dus ben ik naar de gynealoog gegaan , en daar heb ik orgametril gekregen die zou er voor zorgen dat mijn cyclus weer op regelmaat zou zijn , dat was een kuur van 2 week en daarna zou ik binnen 5 dagen een bloeding moeten hebben, nou niet dus, het is nu 4 week geleden en heb nog steeds geen bloeding gehad, ik heb inmiddels een zwangerschap test gedaan en bleek negatief tewezen, ik heb maar weer een afsraak gemaakt bij de gynealoog gemaakt omdat ik helemaal nog geen ongesteldheid heb gehad, ik word gek van die onzekerheid, van wat dit nou weer is,... wie heeft dit medicijn ook gebruikt en ervaring hier mee??? ik hoor het graag    
groetjes diane

ik heb nu al 6 week geen ongesteldheid gehad , en getest maar negatief!!!   terwijl ik toch heel last heb van mijn borsten ( al 2 week lang) ben moe en misselijk , ja je hoopt toch dat ik zwanger ben, maar als de test negatief aangeeft, weet ik niet meer wat ik hiervan moet denken!
ik heb nu momenteel ook blaasontsteking erbij gekregen wat lang geleden voor mij is,
ik heb morgen vroeg een afspraak bij de gynealoog , ik ben er wel zenuachtig voor,

Hoi Diane25

Ik kan je niet helpen hoor...maar ik vind het wel rottig voor je..
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Veel succes morgen!
Hopelijk krijg je goed nieuws.

Liefs Linnepinnie

hallo allemaal,

ik kom net van de gynealoog vandaag en ik ben helaas niet zwanger!!!
ik heb wel een cyste in mijn rechter eierstok, toen ze dat vertelde bij het zien van een inwendige echo , schrok ik enorm, ik dacht wat heb ik nou weer, gelukkig is het niet schrikbarend , het kan wel eens vaker voorkomen , doordat bij de eisprong is fout gaat en het eicel blijft mooi zitten waaar hij zit en blijft groeiien.
ik heb weer een afspraak over 3 maanden en dan willen ze weer kijken, het moet gewoon weer oplossen, dus de nartuur moet zijn werk doen.
er was oook een beetje slijm tezijn in mijn baarmoeder , dat moet zich ophopen en een menstruatie op gang komt, dus afwachten weer, tot de volgende poging

groetjes diane

Nou dat is wel even schrikken!
Ik hoop voor je dat je ongi snel komt en dat je duidelijkheid krijgt.
Ik wens je veel succes nog bij de gyn!
En natuurlijk met zwanger worden!!
Liefs Mikkie

Terug
Bovenaan