Hele dag al lichte steken aan de rechterkant van mijn buik..

Hoi dames, ben ik weer hoor maar wil even aan jullie vragen of jullie hier ook veel last van hebben of niet? Is het erg? licht is het wel maar je voelt het gewoon.. dan weer wel, dan weer niet...

Ik hoor het wel...

Hoi,

Het kan twee dingen zijn denk ik, of de baby schopt tegen een zenuw, of een blaasontsteking. Maar kan ook nog wel wat anders zijn hoor! Ik ben geen deskundige maar een belletje na vk kan toch geen kwaad?

Laat me weten wat het is? Ik heb het soms ook maar kan duidlijk voelen dat de baby dat doet. En soms heb ik dat tijdens de harde buiken maar dan aan beide kanten, maar dit zijn voorweeen. En moet ik rustiger aan doen, en op bed blijven liggen.

Ik wil je echt niet ongerust maken. Maar een belletje lijkt me het beste!

grt. Suuz 27,5 weken

Ja maar voor mij is het niet logisch dat de baby er tegen aan schopt, want ik ben pas 7 weken zwanger... Ik zal misschien zo wel eens even bellen! Je hoort het van me, oke?

Thanx...

Groetjes...

7w

Hoi,

Kan het zijn dat het bandenpijn is van het groeien van de baarmoeder. Weet niet wanneer je daar last van kunt krijgen, maar ik heb het veel gehad in mijn eerste zwangerschap. Ook vaak pijn rechts bij mijn lies. Baby lag dan waarschijnlijk te drukken op een zenuw.
Hopelijk heb je er iets aan.
Groet Inge

Hoi,
Ik herken het wel. Ik ben nu 9 weken en een paar dagen en heb dan ook soms opeens een steek. Dan weer aan de linker kant en dan weer aan de rechter. Mij is verteld, dat dit komt door het groeien van je baarmoeder. Hij wordt steeds groter en daardoor wordt er aan je banden (de banden waar je baarmoeder aan vast hangt) getrokken. Is volgens mij dus niets om je ongerust over te maken. Ik snap je wel hoor. Ik denk dan ook meteen, "oh nee, het gaat mis". Schijnt niet nodig te zijn...
Succes. Kus, Eva

Hoi,

Ik herken dit wel. Het is inderdaad de banden waar je baarmoeder aan hangt die aan het oprekken zijn. Het is een beetje een branderige pijn. De ene keer links, dan weer rechts en soms aan beide kanten tegelijk. Kan geen kwaad.

lfs ing

Ok, dank je wel! Het is ook niet hevig ofsow hoor maar je voelt het gewoon.. Branderig is het absoluut niet bij mij...

Dank jullie wel voor jullie reacties, ik vraag het dinsdag anders wel even aan de VK. Het doet niet zo'n pijn dat ik me ernstig zorgen maak maar vroeg het me af.. Had er ook wel eens over gelezen maar het is toch fijn om te horen van andere meiden!!

Thanx girls...

Groetjes...

7w

Terug
Bovenaan