hele dag al voorween!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
gisteren begon het eigenlijk al,de hele dag harde buiken.
vandaag weer de hele dag met een ongi gevoel erbij.
heb al gedoucht en ben al in bad geweest meestal zakt het dan,maar nee hoor het gaat zo weer verder.
zei al tegen mijn man dat als ze me nu toucheren ik er niet raar van sta te kijekn als ik al 2cm ontsluiting heb.
maar daar kun je rustig nog drie weken mee doorlopen,had ik bij de anderen ook.
nog meer meiden met van die voorween?
liefs sil;

Hoi!

Ik had dat 2 weken geleden ook. Toen had ik de hele ochtend om de 5 minuten een harde buik met een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Pas tegen de middag werd het minder en ging de regelmaat eruit en pas de volgende dag was het weer over.
Ik geloof ook dat die voorweeen echt al wat voorwerk doen hoor. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er ook regelmatig last van en toen de echte bevalling begon had ik na anderhalf uur al 8 cm ontsluiting, nou volgens mij had ik van tevoren al een paar cm ontsluiting, dat kan haast niet anders.
Ik geloof dus echt dat dit al een soort voorwerk is.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Ik had ze zo af en toe, maar de laatste 2 dagen is het erg. 't Is maar goed dat ik me rustig moet houden ivm met mijn bloeddruk, maar zodra ik wat doe, reageert mijn lijf erop.

Francien (36,3 wkn)

Hoi

Ik heb het ook laatste 2 dagen, hele dag door harde buiken, ik ben ook wat miselijk, en als ik loop heb ik heel erg steken daar onder. Helt lijk net zo alsof de kleine aan het boxen is tegen de baarmoedermond.

Ik ben donderdag al weer 37 w en dan mag de kleine van mijn komen. Ik probeer nu iedere dag stukje loopen met onze dochter klein rondje in het park, ze neem dan haar "baby" me in de poppenwagen en kan ze fast beetje oefnen voor als we samen met de baby gaan wandelen. Gisteren voor het eerst gedaan en het ging goed. Hele dag thuis zitten is ook niks. Dan duurt het wachten zo lang.

groetjes 36w5d

Hier begint het ook al te rommelen maar hoop toch echt dat het nog in ieder geval een kleine 3 weken mag blijven zitten.
Ben dan namelijk 37 weken.
Dus nog even benen bij elkaar....

Mams79

En? Hoest nou dan?

Word zelf ook helemaal gek hoor...
heb vreemde krampen, dan weer heftige voorweeen, dan aanhoudende pijn onderin in buik/kruis...
eigenlijk nu constant last..al dagen lang..en wat dat zegt? pfff geen idee hoor....maar ben het wel erg zat nu...erg he?
Lopen is dr nie meer bij dus hang ik hele dagen in bed of op de bank...
dus in een jubelstemming ben ik helaas niet.....ja wanneer het allemaal eens lekker
door gaat zetten, dan gaat de vlag uit! haha....

liefsss

Jep, ook hier sinds gisteravond.....
Telkens harde buiken en beetj eongi gevoel..
Zondag en maandag was ik ook al telkens moe er bij.
Het doet nu geen pijn ofzo, voel alleen de boel telkens samentrekken en gespannen staan.... Spannend!
Ben nu 37 wkn + 1 dag, van mij mag het er wel uit hoor, geen probleem!

Groetjes

Jep, ook hier sinds gisteravond.....
Telkens harde buiken en beetj eongi gevoel..
Zondag en maandag was ik ook al telkens moe er bij.
Het doet nu geen pijn ofzo, voel alleen de boel telkens samentrekken en gespannen staan.... Spannend!
Ben nu 37 wkn + 1 dag, van mij mag het er wel uit hoor, geen probleem!

Groetjes

Terug
Bovenaan