hele dag beroerd..Tips?

Hey dames,

de vlaagjes voor misselijkheid hebben plaatsgemaak voor eigenlijk constante misselijkheid. overgeven is er nog niet van gekomen, maar dat zal vast niet lang uitblijven. verder veel hoofdpijn en rugpijn. dat valt allemaal best nog wel te harden maar die misselijheid, oh vreselijk. vooral als je nog een kleine jongen van 18 maand hebt omlopen.
op werk komt er ook helaas niet veel uit mijn handen. wie heeft hier de gouden tip voor mij? alles is welkom!

alvast bedankt!

Een gouden tip kan ik je helaas niet geven, maar ik weet wel hoe je je voelt helaas! Ook hier de hele dag misselijk, maar ik moet er wel bij overgeven. Sowieso 's Ochtends en soms ook nog overdag en 's avonds. 'S Ochtends op het werk is ook echt een ramp, gelukkig gaat het tegen de middag vaak wel beter. Maar 's avonds ben ik ook niks meer waard... Hoeveel weken ben jij nu? Ik zit in mijn achtste week. Heb het er trouwens wel met de verloskundige over gehad en van hem heb ik wel zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Die neem ik 's avonds voor het slapen gaan in en dan kan ik in ieder geval redelijk doorslapen en word ik niet midden in de nacht al kotsmisselijk wakker. Misschien is dat ook iets voor jou? Je mag er maximaal drie op een dag, maar je kunt er wel suffig van worden en het beïnvloedt ook je rijvaardigheid enzo, dus daar wil ik eigenlijk niet aan beginnen... Behalve in het weekend als ik toch het huis niet uit hoef :)
Ik ben trouwens voor de eerste keer zwanger, maar zou er nu niet aan moeten denken al een kindje te hebben rondlopen nu ik me zo beroerd voel... Succes ermee!!

Super vervelend, ken het zelf ook van mijn eerste zwangerschap. Nu hard aan het duimen dat het m'n deurtje voorbij gaat, met al een kindje in huis is het helemaal vervelend, je kunt je dan eigenlijk gewoon niet beroerd voelen hé. Ik had Emesafene zetpillen, die haalden de scherpe randjes er een beetje vanaf maar bleef nog ontzettend misselijk en alles kwam er gewoon uit. Maar je zou het kunnen proberen natuurlijk. Het is voor een goed doel maar zo vervelend! Beterschap en succes..!

Groetjes, Esje

misschien helpt he als je de hele dag door kleine lichte dingen eet?gember schijnt ook te helpen, of anders misschien idd zetpillen vragen aan huisarts?en lekker 's middags(?) een poosje slapen.

bah vervelend zeg!ik had er bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad...bij mij begon het toen rond 6 weken tot ongeveer 14....nu nog nergens echt last van, maar ben dan ook nog maar 5 weken zwanger...

ik heb in mijn vorige zwangerschap ook veel last gehad van ochtendmisselijkheid. Ik heb toen op gegeven moment zoveel gespuugd dat ik bij de ha zetpillen heb gehaald. Net als Esje86 kreeg ik Emesafene. Hebben bij mij goed geholpen en binnen 1,5 week was ik alles kwijt en nergens geen last meer van... Suc-6

Aan de gouden tip kan ik je niet helpen, wel herken ik je probleem, ik heb dat ook. Alhoewel ik wel spuug af en toe. Maar dit doe ik alleen als ik een verschrikkelijke vieze geur ruik of als ik meer eet dan ik net op wil. Denk aan een beschuit met kaas 3/4 gaat zo op en tegen dat laaste hik ik dan aan. Eet ik het wel komt het er uit, laat ik het staan blijft het binnen. Verder vind ik brood verschrikkelijk en drink ik vooral veel. Ontbijten doe ik tegenwoordig met activia( voor de stoelgang), en een glas ontbijtdrank. Ik ben er sinds 3 dagen achter dat ik liever koude gerechten eet als warme gerechten. Kan heerlijk genieten van een bak sla, maar het idee een warme maaltijd staat mij behoorlijk tegen. Met als gevolg misselijk en geen trek. Ik hoop dat je er zelf achterkomt wat je wel kan hebben en waar je iets minder goed tegen kan. En mischien heb je ook wel wat aan de dingen die bij mij werken. Succes in ieder geval!

Chocolademelk 's ochtends helpt bij mij! Ik zeg niet dat de misselijkheid weg gaat, maar voor mij beter te hebben. Ik moet wel spugen, maar gelukkig is dat alleen maar een goed teken!!!
Vandaag mijn auto nog aan de kant moeten zetten, pff maar er kwam weinig uit omdat er zo weinig in zit.. hahaha.. Ik kan gelukkig 's avonds wel gewoon eten (wel minder dan normaal)!!

Sterkte!

Heel herkenbaar! Bij de vorige zwangerschap ben ik de eerste drie maanden misselijk geweest. Na drie maanden was het ineens over, van de ene op de andere dag.
Gelukkig maar 1 keer gespuugd. Na het eten van McDonalds. Dat heb ik de rest van de zwangerschap niet meer kunnen eten, werd al misselijk van het idee.
Niets hielp echt goed tegen de misselijkheid helaas. Slappe thee kalmeerde mijn maag wel wat en kleine beetjes eten zorgde voor minder misselijkheid dan grote maaltijden.
Verder is het helaas tandjes op elkaar en doorzetten ben ik bang :(

Terug
Bovenaan